Gå til innhold

Ny telefon, trenger hjelp! Htc, iPhone, SE?

Anbefalte innlegg

Vurdert en Samsung Galaxy S? Om du har råd til iPhone 4 så har du råd til Galaxy S, og den er i en helt annen kvalitetsklasse enn sin "lille-fetter" Galaxy Spica. Ellers er det veldig ulike telefoner som du mener er aktuelle for deg, så det er litt vanskelig å vite hva du er på jakt etter.

Gå for en iPhone 4 eller en Samsung Galaxy S, det er mitt lille stalltips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vurdert samsung i det hele tatt faktisk .. :blush:

Og har slått ifra meg tanken om iPhone og SE ..

Nei, hva er jeg på jakt etter da? Touchtelefon det går forholdsvis fort å skrive meldinger med, greit kamera, musikkspiller, og et ok batteri, wifi .. Tja, noe mer da?

Og grunnen til at det er så forskjellige telefoner er vel fordi at :

- Hadde lenge ønsket meg iPhone, og en venn av meg anbefalte meg å vente til iPhone 4 kom ut

- SE var fordi at det var qwerty-tastatur på den, og den var liten og søt ..

- Htc Legend: ble anbefalt av en annen venn om å kjøpe Htc, og syns legend har det peneste utseende .. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har Legend selv, og er rimelig fornøyd, men skjermen er akkurat så liten at det er litt knotete å skrive med telefonen på høykant. Blir litt "sikte på tasten med en finger" over det hele. Kan selvsagt legge skjermen ned på siden, men noen steder er det mer knotete (inputfeltet tar over hele skjermen), så det gidder jeg sjelden. Jeg ville derfor ha valgt en telefon med litt større skjerm. Litt bedre batteri hadde vel heller ikke gjort noe, selv om det varer ut dagen og vel så det om jeg ikke er hyperaktiv på telefonen.

Nei, det skal ikke være lett. Kjøp Legend om du liker den, det er ikke noe dårlig valg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...