andre3028 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Har aldri laget kamptråd før men prøver meg med noe simpelt og enkelt nå Barnet vs Arsenal Lørdag 17. juli kl 16.00 norsk tid på Arsenal TV. Nå nærmer sesongen seg og etter en god ferie er det Barnet som står for tur for et ungt Arsenal lag. Gutta hadde sin første trening for ikke så lenge siden og dette blir deres første test før sesongen sparkes igang. Både nykommerne Koscielny og Chamakh er med i troppen og forhåpentligvis starter de også. De møtte hverandre i fjor også, da ble stillingen 2 - 2. Her er Arsenal's tropp. Manuel Almunia (GK) Andrey Arshavin Nacer Barazite Marouane Chamakh Johan Djourou Craig Eastmond Eduardo Jay Emmanuel-Thomas Lukasz Fabianski (GK) Emmanuel Frimpong Kieran Gibbs Conor Henderson Laurent Koscielny Henri Lansbury Ignasi Miquel Samir Nasri Havard Nordtveit Tomas Rosicky Armand Traore Thomas Vermaelen Theo Walcott Jack Wilshere Endret 16. juli 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Når starter sesongen for fult egentlig? Arsenal-TV er noe ekstra? Har ikke den jeg ;S Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Sesongen starter 14. August. Arsenal TV er noe du må betale litt for, men du får sett kamper i sesongoppkjøringen + masse annet diverse av interjuver, høydepunkter fra andre kamper osv. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Får dessverre ikke sett denne, da jeg er på jobb. Håper på dette laget: Lukasz Fabianski Håvard Nordtveit - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Jack Wilshere - Craig Eastmond - Henri Lansbury Samir Nasri - Marouane Chamakh - Nacer Barazite Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ok, lykke til alle Arsenals Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=SEGlec8W2Bk&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå