Aetius Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er nå i all hovedsak to typer minnekort som dominerer. Vi har testet en adapter fra den ene til den andre. Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Holder meg til denne løsningen jeg. Deler fra to hakuba minnekortholdere (en til CF og en til SD) der holderene kan brukes om hverandre i etuiet. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Artig at det testes en løsning som jeg har brukt i over 4 år på mitt gamle Canon 350D (kun CF). Personlig har jeg aldri hatt problemer med mitt adapter - og det var helt glimrende å kunne sette SD minnekortet inn i Qtek 9090 telefonen jeg hadde da, koble meg opp via Wlan og laste bildene opp til serveren hjemme. Bruker den fremdeles, da jeg ofte har 350D med som reserve og mitt 550D kun bruker SD kort. Dog er ikke 350D et så raskt kamera at den noe langsomme adapteren skaper problemer. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har selv ganske lyst på slik adapter. Og da til å bruke i D3X. Idag tar jeg kun opp i NEF, men hadde vært flott å kunne også ta opp i 6mpx, lav-kvalitet JPEG som det hadde vært flott å kunne kjøre til et SD kort. Som man igjen kan bare gi til kunden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg