mhagen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! En gang i tiden har jeg rotet med innstillingene for DVD-ROM'en min slik at autorun-funksjonen på cd'er ikke blir aktivert når jeg putter dem inn. Noen som vet hvordan jeg kan ordne dette igjen? Litt tungvint å bla seg fram til oppstartsfilene hver gange... mvh MH ps! Tips til hvordan jeg selv kan lage autorun-funksjoner for start av htm sider på cd hadde også vært topp... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ghlight=autorun Du endrer fra 0 til 1 Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Takk for svar. Dessverre funket det ikke. Alle autorun-oppføringene sto allerede på 1... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Prøv dette hvis du har xp: (kan godt hende det blir det samme som å tweake registeret) trykk Start->Run skriv gpedit.msc Gå under 'Computer configuration' til 'Administrative Templates' og 'System', og velg 'Turn off Autoplay' == disabled Denne innstillingen finnes også under 'User Configuration'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå