Populært innlegg Niinja47 Skrevet 16. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2010 Bruker 1: En gang var det en 16 år gammel gutt som het Olav. Han hadde en PS3. Han hadde også spillet Call of duty: Modern Warfare 2. Han likte å spille dette spillet. En dag da han kom inn på en FFA-kamp, var det 10 minutter igjen. Han hadde akkurat blitt drept av en flink snikskytter da moren hans ropte ovenifra: - OLAV, NÅ ER DET MAT!!!! Olav visste godt at hvis han ikke kom opp fort, ville han bli møtt av lite fornøyde foreldre. Han måtte derfor avslutte spillingen bare ett minutt etter at kampen hadde startet. Da han forlot kampen stod det: If you leave early, your match bonus will forfeit and the round will count as a loss. Are you sure you want to leave? Yes. No. Olav trykket yes. Her har jeg satt fram en problemstilling jeg ofte havner i. Om jeg forlater kampen tidlig etter at jeg har kommet inn, blir det et tap ... Dette synes jeg er tullete. Det burde heller være slik at det ikke telles som noe i det hele tatt! Det er mye mer logisk, om man praktisk talt ikke har spilt. Siden det står at "If you leave early ..." går jeg ut ifra at hvis man forlater kampen sent vil ikke kampen telle som et tap...? Det er jo IHVERTFALL teit. Om Olav nå har 4 kills og 20 deaths mens en annen fyr har 29 kills og 2 deaths på en FFA-kamp burde det jo telles som et tap for Olav hvis han forlater kampen! Noe annet jeg synes er et problem, er situasjoner som dette: Team deathmatch, begge lagene er fulle, med 6 spillere hver. Det ene laget ligger godt an med 6000 poeng mens det andre har kun 3000. Det er 30 sekunder igjen av kampen. Plutselig blir en fyr på det tapende laget drittlei, og forlater kampen. I det samme øyeblikk leter Olav etter en Team Deathmatch-kamp han kan bli med på. Plutselig kommer han inn i akkurat denne kampen, som er over om 30 sekunder. Olav rekker akkurat å velge våpnet sitt og bli drept en gang, før kampen er over, og han sitter på det tapende laget, og har enda et tap på statistikken sin. Poenget mitt er at det ikke burde være mulig å komme inn på slike kamper engang! Idiotisk! Om ikke alt her er feil og at jeg har misforstått dette fullstendig, vil jeg ta meg det privilegie å si at Infinity Ward GARANTERT kunne laget et bedre system for å avgjøre om en fyr burde få en kamp på statistikken som tap eller seier, eller i det hele tatt få kampen på statistikken. Bruker 2: Olav fikk som fortjent. Spillet har 18 års grense. 12 Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 haha den likte jeg godt Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Forstår poenget, men synes egentlig ikke at det var så morsomt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 hvem bryr seg om statestikken uansett... Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg bryr meg litt om statistikken, men ikke nok til å gå og whine om det på et forum. ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hehe, busted, Olav. Endret 26. juli 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå