Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

rullestoler for ikke fungsjonshemma folk?

Anbefalte innlegg

jeg tenkte jeg ville ha en skikkelig digg rullestol.. sånn jeg kan lene meg bak i og bare dytte på fingern mens jeg glir bortover gata

finnes det ikke noe slikt? er lei alt annet.. i bil må man sitte og moped står man nesten

vil bare ligge i en seng mens jeg kruser rund om kring.. ok har egentlig bare tenk meg en liten strekning frem å tilbake mellom to hus.. men ville vært mye diggere med noe slikt..

kan tillåmed tenke meg å sitte med laptoppen mens jeg styrer med den andre finger.. både mus og kontrollen.. må jo være digg da... lol

så noen som vet om rullestoler for ikke fungsjonshemma folk.. sånne med virkelige digge seter eller noe sånt...

lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Feil forum.

2. Trenger du virkelig bil, mc eller _elektrisk rullestol_ for å komme deg en liten strekning mellom to hus, slik du selv presiserer?

3. Vet du hva de som f. eks. blir funksjonshemmet ofte får utbetalt av forsikringsselskapene ved trafikkulykkel etc som gjør dem funksjonshemmede? Flere millioner skal jeg si deg - ikke tro du bare kan dra å kjøpe deg en elektrisk rullestol med virkelige digge seter om du ikke har spart deg opp en liten formue over noen år samt har til dels høy lønn.

Close#:ph34r:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...