runepe Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har en HTC HD2 med windows mobile. Ønsker å synkronisere flere kalendere samt undermapper av kontakter mot vår Exchange server. Ser for meg ut som at ActivSync kun kan synkronisere default kalender og kontaktmappe med mobilen. Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
tingo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har en HTC HD2 med windows mobile. Ønsker å synkronisere flere kalendere samt undermapper av kontakter mot vår Exchange server. Ser for meg ut som at ActivSync kun kan synkronisere default kalender og kontaktmappe med mobilen. Alle tips mottas med takk! I sin visdom, så har Microsoft laget det slik at Windows Mobile kun synker default kontakt folder (den som heter "Contacts" hvis du har engelsk oppsett), og uansett hvor mye du leter, så finner du ingen måte å endre dette på (jeg vil gjerne at noen motbeviser dette, det er utrolig irriterende). Har ikke sjekket kalender, men tipper det er samme problemet der. Til og med Nokia (som ikke er kjent for å skrive de mest brukervennlige programmene) har hatt valgmulighet for hvilke foldere som skal synkes i mange år. Lenke til kommentar
runepe Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Ja det er utrolig irriterende å ikke få syncet de ulike kalenderene og kontaktmappene. Ingen som veit om tredjeprogramvare som fikser dette. Jeg har sett på PocketMirror, men den løser dessverre ikke synkronisering av flere kalendere og kontaktmapper mot Exchangeserver (http://www.chapura.com/). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå