Too Tall Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei! Har kjøpt ny pc som ikke har CD-rom. Har tenkt å spille warcraft 3 + Frozen Throne på den, men de krever CDen for å spilles. Har ekstern optisk enhet, men skulle gjerne sluppet å bruke den for å kunne spille. Har laget .img fil av cdene, og har mountet de med Daemon tools. Likevel får jeg ikke startet spillet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du må laste ned en crack til spillene. Søk etter "<Spill-tittel> game fix" på google. Så laster du ned den rette og erstatter den med orginale .exe filen i spillmappa. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva er poenget med og kjøpe ny PC uten CD-rom? Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Ok, det skal jeg prøve. Mindre/tynnere pcer, med større plass til batteri, hvor ofte bruker du CD-rom? Men uansett, det er ikke det vi skal diskutere her...... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Crack er fullstendig unødvendig på wc3. Instaler, og last ned nyeste patch på en annen pc, og overfør. Det er noen patcher siden de fjernet kopisperren helt Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Det fungerte å spille uten CD med den nyeste patchen Takk for hjelpen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Jeg har spilt WC3 på min netbook uten verken crack, patch eller CD-ROM. 1. Lag en imagefil av platen. Jeg brukte Nero, som gir deg platen som en .nrg-fil, men det finnes sikkert gratisalternativer som kan gi deg tilsvarende (fortrinnsvis .iso) 2. Last ned og installer DaemonTools på maskinen det skal spilles på. 3. Mount imagefilen i DaemonTools. Vips, du har en virtuell CD-drive med WC3-platen på Dette funker ikke for alle spill, men jeg vet det funker for WC3. Endret 18. juli 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå