sindredl Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, begynner å bli passe irritert nå. Altså, for 2 dager siden var jeg på lan, da fungerte internett på pcen helt fint, men når jeg satte opp pcen igjen hjemme i går fikk jeg ikke internett, dvs. pcen merker at jeg kobler i kabel, men det kommer "begrenset eller ingen tilkobling". Har prøvd alt jeg selv kan komme på, har til og med formatert. jeg misstenker sterkt at det er no hardware feil / nettverkskort feil som har oppstått når jeg flyttet pcen hjem fra lan. Stikker ut en tur og tar imot alle forslag med et smil så jeg har noe å prøve ut når jeg kommer tilbake! Takk på forhånd, Sindredl. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har du gjort endringer mellom fast IP vs. motta IP fra DHCP da du var på lan? Regner med du har windows og da finner du det på egenskaper for nettverkstilkobling > TCP IP. Sett alt på motta automatisk dersom det ikke står der allerede. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 .. har til og med formatert. Hva mener du med det? Har du reinstallert operativsystemet (som er noe helt annet enn "formatert")? Og i tilfelle. Har du husket alle hardwaredrivere til ditt operativsystem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå