AllmenPåbygg Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvis jeg måtte ha valgt et navn hadde jeg oppkalt barnet mitt etter, så hadde jeg valgt å bruke: - Ronaldinho. - Bojan. - Messi. - Andrees Iniesta. Så å eksperimentere fram et navn: Bojandresinho,lol Ja jeg liker Blaugrana 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fyren som det siktes til av trådstarteren har dritt seg ut big time her nå da. Håper de får en oppfølgningsartikkel hvor man kan se hvor lenge barnet beholder navnet Wayne Ronny... 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fyren som det siktes til av trådstarteren har dritt seg ut big time her nå da. Håper de får en oppfølgningsartikkel hvor man kan se hvor lenge barnet beholder navnet Wayne Ronny... Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Bob eller Bobby - Selvfølgelig etter sir Bobby Charlton Alex/Alexander - Fergie! Ole - Solskjær! Dennis - Dennis Law Mattis - sir MATT Busby Endret 14. desember 2010 av Magg_Jernet Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 John etter John O'Shea Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Rognal etter Ronaldo :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Zinedine Beckenbauer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er mange fotballspillere jeg kunne oppkalt en eventuell sønn etter. Som Michel (Platini), Johann (Cruyff), David (Trezeguet), Gabriel (Batistuta), Erik (Thorstvedt), Gunnar (Aase), Ray (Warburton) ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Stein Nemanja eventuelt Anne Vida - Etter faren/moren min og Vidic! Lenke til kommentar
mathias18 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ole Gunnar, fordi han har en utrolig karriere i Manchester United. Go Man UTD!!! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Om jeg hadde funnet meg ei snelle fra Brasil, så måtte det blitt Neymar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå