Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kom isted over en artikkel i VG, der en mann vil kalle sønnen sin for Wayne Ronny. Så nå lurer jeg på hva du ville kalt barnet ditt, viss du hadde gjort det samme som han? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det måtte bare bli José Luis (som i José Luis Chilavert) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 jeg ville aldri kalt opp småen etter noen som lever enda. Du vet enda ikke hva slags skandaler de kan ende opp i. Plutselig så er helten kjent for noe helt annet enn fotballen. Å kalle barn opp etter legender som er gått bort blir noe helt annet. Jeg hadde f.eks. blitt glad om min samboer hadde vært enig med meg om å kalle sønnen vår for Ronnie James (Etter Ronnie James Dio som døde 14 dager før vår sønn ble født). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bob er jo det ultimate navnet 3 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tror aldri jeg ville kalt ungen min Bob, uansett hvor mye tradisjon som ligger i navnet. Fredrik hadde jeg gått for, etter Strømstad ( ) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg kommer iallefall til å gå for et internasjonalt navn. Hva det blir vet jeg ikke, men siden hele verden sikkert prater engelsk om 50 år, vil jeg at sønnen skal ha et navn som de kan uttale Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Bob er jo det ultimate navnet Bob? Hvem Bob er denne oppkalt etter da? Jeg tenker David Dun(n)can Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det kan jo være veldig mange. Alle som heter Robert. Dog høres Bob(forkortelsen) til navnet mye fetere ut. Tenkte naturligvis på Robert "Bob" Paisley Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 jeg hadde en hund engang osm het bob Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Man kunne jo kalt ungen for Barnet. Eventuelt bare Kiddo. Når han vokser opp ville det jo blitt verre. For å være kjip så hadde kanskje Cockburn passa seg? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Pascal etter Pascal Cygan 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hadde aldri gjort det, men skulle jeg så hadde vel ungen fått mellomnavnet Totti kanskje. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Robin kanskje ? Men ikke noe jeg tenker på nå, tar det heller når den tid kommer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Definitivt George eller Ryan. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kalte opp bikkja etter nani (fant ut at det var det navnet på united som passet best til en hund). ANYWAY, kommer nok aldri til å kalle en hund eller menneske etter en fotballspiller igjen. VAr ganske redd for hva vi skulle gjøre med bikkja når ryktene rundt spillern gikk som værst. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skuffet over at tc47 ikke har kommet hit og erklært at han vil kalle barnet sitt for Paul. 2 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Den italiensk/svenske fotballkverulaten og forfatteren Marcus Birro fikk en sønn tidligere i år og han heter Milo Santino Totti Birro. Totti er vel det jeg også ville kalt sønnen min. Edit: Gabriel Omar, eventuelt Endret 12. oktober 2010 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå