Gå til innhold

Ny telefon, mp3 viktig, iPhone eneste som duger?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg leste akkurat på nettet at den telefonen jeg har tenkt litt på å kjøpe (HTC Hero) skal ha veldig dårlig lydkvalitet på mp3 spilleren.

Nå når jeg skal ha ny telefon er mp3 spilleren noe av det viktigste for meg, da jeg hører veldig mye på musikk, og gidder ikke drasse med meg både telefon og mp3spiller.

Hvordan er det med lydkvaliteten på de nyeste mobilene som IKKE er iPhone (iPhone har vell veldig bra lydkvalitet går jeg utifra da den på mange måter har en innebygd iPod touch?)

Lat oss si at telefon X har dårlig lydkvalitet på dens mp3 spiller, vil lyden da også bli like dårlig på spotify på den telefonen? Det er selvsagt spotify jeg kommer til å bruke mest da dette programmet er veldig enkelt og greit, og slik jeg har forstått det kan jeg laste ned 3333 sanger til telefonen om jeg har premium abonnement.

Burde jeg vente på en dyr iPhone, eller kan jeg ta en av de andre high-end telefonene og få bra lydkvalitet på dem også?

Stikker på butikken i dag om jeg får gode svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg leste akkurat på nettet at den telefonen jeg har tenkt litt på å kjøpe (HTC Hero) skal ha veldig dårlig lydkvalitet på mp3 spilleren.

Nå når jeg skal ha ny telefon er mp3 spilleren noe av det viktigste for meg, da jeg hører veldig mye på musikk, og gidder ikke drasse med meg både telefon og mp3spiller.

Hvordan er det med lydkvaliteten på de nyeste mobilene som IKKE er iPhone (iPhone har vell veldig bra lydkvalitet går jeg utifra da den på mange måter har en innebygd iPod touch?)

Lat oss si at telefon X har dårlig lydkvalitet på dens mp3 spiller, vil lyden da også bli like dårlig på spotify på den telefonen? Det er selvsagt spotify jeg kommer til å bruke mest da dette programmet er veldig enkelt og greit, og slik jeg har forstått det kan jeg laste ned 3333 sanger til telefonen om jeg har premium abonnement.

Burde jeg vente på en dyr iPhone, eller kan jeg ta en av de andre high-end telefonene og få bra lydkvalitet på dem også?

Stikker på butikken i dag om jeg får gode svar! :D

Ikke gå for iphone,gå for samsung galaxy i9000 den har meget bra lyd og er en super telefon.

Garanterer at du ikke kommer til og angre og for en SUPER SKJERM på den.

lykke til med handel av ny telefon.

Lenke til kommentar

På Amobils test nylig (orker ikke finne link) vant Sony Ericsson Xperia X10, med HTC Legend på andreplass(? Mulig det var tredjeplass) og iPhone midt på treet. Jeg ville dermed ikke ha antatt at det automatisk blir "klassens beste lyd" bare fordi produktet heter iPhone.

Lenke til kommentar

Etter min mening så har iPhone OK lyd, men ikke best i klassen. Syns det er dumt iPhone har fått et rykte som den beste musikkmobilen bare fordi den har "innebygget iPod". SE X10 skal ha meget god lyd men har ikke testet den. Har nylig kjøpt en Samsung Galaxy S og den gir uten tvil den beste lydkvaliteten jeg har opplevd til nå, bedre enn min nå pensjonerte iPod Touch.

Hadde HTC Hero før, den du nevner, og syns ikke lydkvaliteten var så ille. God nok til en mobiltelefon. Anbefaler deg å teste selv!

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...