tomsi42 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nok en kreativ serie. Artig å se hvor forskjellig man tolker ting. Genial versjon av "Evig eies kun det tapte". PS. Sniker inn en reklame om neste fototreff i Oslo den 11.09. Kan anbefales til alle foto-interesserte Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Wow, det var veldig mye bra der, både NorwegianBadger og kernelb! Fantastisk artig med denne typen arrangement, å etterpå få se hva de andre så og tenkte, enten det er såpass stramme rammer som her, eller som når man går i "stim" på akam-treff og photo walk. Lenke til kommentar
kernelb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Wow, det var veldig mye bra der, både NorwegianBadger og kernelb! Takk Kaian, jeg skjønte ikke helt hvilke bilder som var til hvilket tema av de du har lagt ut. Hadde de noen tittel eller er det mulig at jeg så på feil sted? Endret 23. august 2010 av kernelb Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg la ut litt overskuddsmateriale etterhvert, men her er de tolv, med tittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå