StopNsteer Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei, har tenkt å kjøpe i7, står mellom 930 og 920. også kom jeg over dette i ebay, selvsagt er jeg skeptisk til slike selgere som i den linker her men det han sier kan vel ikke være sant? Han mener at 930 er dårligere enn 920 med tanke på overclocking osv. Hva syns dere ? Har lest ulike reviews, er enda mer usikker nå. Hvilken cpu skal jeg velge, hvis jeg skal overclocke mye for å få mest mulig ytelse? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ikke at jeg har noe konkret å støtte meg på, men du skal ikke se bort ifra at enkelte batches av 920 CPUen var noen monstre til å overklokke. Det er nesten noe du må lete opp selv på div. klokkeforum. Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Interesant Men tør ikke helt stole på disse selgere, er jo ganske lett å fikse på bilder av CPU-Z. Må nok google opp mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Søk på batchkoden om han oppgir en. Det er relativt vanlig å oppgi det i tråder og slikt på OC forum, så ser du hva andre folk har av erfaringer med tilsvarende CPUer. Linky til svær forumtråd om det Endret 16. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Takk ! Det var faktisk en god ide. Skal først bli ferdig på jobben Etter litt googling, ser jeg at folk er mer skeptiske mot 930. Endret 16. juli 2010 av StopNsteer Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hvordan finner man ut batchnummeret sitt om man har missplasert esken prosessoren kom i? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er ikke sikker på om CPU-Z leser dette. Men det står som regel printet på heatshieldet på selve CPUen. Det er litt stress å sjekke om man allerede har installert den da Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 jeg klarer i alle fall ikke å finnne noe slik info på CPU-Z. Nå har det seg slik at jeg må ut med alt alikavel da jeg må sjekke kjølepasta under kjøleren, så da finner jeg vel ut av det skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå