Myxo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen som har noen formening om hva som vil være det beste kjøpet? Har i dag en Xperia X1 og er i grunnen strålende fornøyd med den - mye takket være det uttrekkbare tastaturet. Den begynner dessverre å få så mye riper i skjermen nå at jeg vurderer å gå til anskaffelse av en ny, og da vil jeg gå ned litt i størrelse. Trenger ikke de mest hypermoderne funksjonene, så antar at jeg trygt kan gå ned på funksjonsbiten også, uten at det blir noe savn. Sitter i grunnen igjen med kun to alternativ, altså Xperia Mini Pro og HTC Wildfire. Har ikke fått prøvd noen av dem og har generelt lite peiling på mobiltelefoner, men det er forhåpentligvis noen her inne som har en formening om hva som vil være det beste kjøpet? Det jeg absolutt trenger er Wifi og Android (for Spotify), en det går an å skrive SMS uten at det blir for knotete, har grei batterikapasitet og et brukbart kamera. At det er enkelt å sync'e med områder som Facebook og Twitter er et pluss, og den bør være kjapp og enkel i respons, og også når det gjelder webbrowsing. Sterke og nøkterne meninger i alle retninger mottas med takk! Myxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå