Gå til innhold

hvorfor vil ingen kaste ut andreas grimsnerd

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Quote:

Vel, det er tydeligvis enkelte som ikkje skjønner at det ein må gjera som moderator på eit forum krever at ein følgjer lover og forskrifter til ei viss grad. Interne retningslinjer (som vi dessverre har få av på dette forumet foreløpig) må også følges, og her vurderer vi stort sett enkelttilfella.

Det er det dummetste jeg har hørt. Er moderator på flere forum og har vært det i mange år nå. Dette er bare det dummeste jeg har hørt.

Moderator(s) = Powertrip.

Banner du meg for å si det reklamerer du for diskuter.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

AntifA skrev (2002-01-31 16:03):

Bare av ren nysjerrighet: Hva i all verden er så galt med å like Intel framfor AMD? Virker som om det finnes mange med et litt for intimt forhold til prossesorprodusenter på dette forumet. :smile:

ingenting galt med det. det som er galt er at det er altformange mennesker her på forumet som ikke godtar at andre mennesker har andre meninger. Noen ganger virker det som om at hvis man bare formulerer seg litt anderledes er det enkelte som må korrigere selvim det egentlig sier akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-01 07:48, grendel skrev:

Den evige diskusjonen minner meg litt om relgion.

Jeg kan ikke fordra når noen forsøker å prakke på meg relgion av noe slag. AMD folket er spesielt høyrøstede i disse diskusjonene, en kan jo begynne å lure på hvorfor de er det?

...og jeg synes at det er omvendt. Uten at det er noen direkte overlegen seier på hvem som er mest høyrøstet.

Lenke til kommentar

Bare en ting å si, vinneren av denne "konkuransen" om å ha best maskin og best peiling, burde ta seg en tur utenfor døren noen ganger. Det finnes andre verdener enn internett. Hva bryr vi oss om at du har den beste maskinen denne uka ? neste uke er du slått igjen.

Skaff dere et liv og en brukbar maskin, det varer mye lenger.

Lenke til kommentar

Quote:

Kenny: kanskje du skulle vurdere den signaturen din?

Nei! Ikke gjør det! Den er jo konge

Den er gøy den, selv om det ser ut som han har rødt sukker i hue i stedet for blod...

Quote:

Den evige diskusjonen minner meg litt om relgion.

Jeg kan ikke fordra når noen forsøker å prakke på meg relgion av noe slag.

Det er ikke uten grunn at slike diskusjoner kalles 'religionskriger' på Usenet :smile:

Og ettersom ingen kan fordra å bli prakket på hverandres syn, samtidig som de prøver å prakke på motparten sitt eget syn, blir det ganske opphetede diskusjoner der folk etterhvert begynner å skjelle ut hverandre ettersom de vanlige argumentene (AMD ER jo bare best, Intel er så j*vla dyyyyrt!) ikke funker.

Lenke til kommentar

Hei Galfisk!

Kanskje litt off topic... :

Kom til å tenke litt retro..Har faktisk aldri brukt Usenet,sølv om eg har vært oppkopla i mangen år mot internett..(siden opp kopling mot internett blei tilgjenngelig for almuen i Norge,ikkje 24/7 da..Men mykje har eg likevell vore oppkopla..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...