Gå til innhold

hvorfor vil ingen kaste ut andreas grimsnerd

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

hvorfor klarer dere ikke å se at denne dollar er den med problemer. han er ikke bare pro-intel han er en dust uten like. bann meg fra forumet i dont care. han er ikke moderator som fortjener å være det, men dere skal se at til slutt så vinner jeg. lykke til din dollar

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-30 18:12 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GO GELLAR GO GELLAR

han minner meg om en slaskete person

er helt enig

han er på en måte litt bedre en allle andre i alt

1800XP 1533MHZ m taisol kobber vifte på et SOYO dragon+- 2x ddr256mb cas 2.5

chieftech dragon m dør miditower sølv

audegy player-geforce 2 mx 400-trust multibass 410-12xdvd-10xbrenn- RAZER1000-DUALOPTICAL-FuNC1030-slimworks500-

[ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2002-01-30 18:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-30 18:06, N*E*R*D skrev:

GO GELLAR GO GELLAR

han minner meg om en slaskete person

er helt enig

han er på en måte litt bedre en allle andre i alt

1800XP 1533MHZ m taisol kobber vifte på et SOYO dragon+- 2x ddr256mb cas 2.5

chieftech dragon m dør miditower sølv

audegy player-geforce 2 mx 400-trust multibass 410-12xdvd-10xbrenn- RAZER1000-DUALOPTICAL-FuNC1030-slimworks500-

[ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2002-01-30 18:06 ]

Hahahaha. Du er jo direkte tragisk. Er du en slik en som ikke klarer å stå alene?

Få bestemt deg for hvilken side du holder med. Personlig syntes jeg Dollar virker som en koslig kar...også liker han riktig hardware :grin:

Jeg hadde likt å se hva han har gjort for noe galt(?)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 16:03, AntifA skrev:

Bare av ren nysjerrighet: Hva i all verden er så galt med å like Intel framfor AMD? Virker som om det finnes mange med et litt for intimt forhold til prossesorprodusenter på dette forumet. :smile:

Jeg er helt enig!

Dessuten er det som oftest slik at uannsett hva man har valgt å kjøpe, vil man selv synes at det man har kjøpt er det beste!

Denne AMD vs Intel og Nvidia vs ATI, er en helt utrolig barsnlig diskusjon. Hvorfor kan dere ikke bare bruke maskinen deres uten å prøve å overbevise hele verden at akkurat DU har den beste maskinen med de beste komponentene!!!

Vær så snill å slutt med denne diskusjonen som dukker daglig opp!

Lenke til kommentar

Hvorfor kan dere ikke bare bruke maskinen deres uten å prøve å overbevise hele verden at akkurat DU har den beste maskinen med de beste komponentene!!!

Enig så enig..

Jeg vil ikke at dette forumet skal være en plass der det føres sterke hat fordi du ikke har den rette maskinen.. du kan argumentere om at din maskin er god osv.. men ta det på ett rolig nivå, når man begynner å ta det personlig er det på tide å roe seg ned 3 hakk..

Kenny: kanskje du skulle vurdere den signaturen din?

Lenke til kommentar

Hmm..

problemet er vel kanskje at sånn innimellom er det noen av oss som faktisk ønsker å vite hva som er best.

Hvilket merke som er best (om det er skjermkort, cpu eller noe annet) er som oftest avhengig av den enkeltes preferanser (pris vs ytelse, overklokking, avhengighet av stabilitet osv). Da blir det nødvendigvis diskusjon.

Lojalitet overfor det merket en selv har valgt er vel ganske naturlig, selv om det noen ganger resulterer i litt hissige diskusjoner.

Det må vel kanskje være sånn? Husker når jeg hadde Amiga og gikk over til PC jeg. Har ikke hørt så mye vondord jeg, hverken før eller siden :smile:

Det verste, er at jeg var ikke det spor bedre før jeg skiftet beite. :sad:

Lenke til kommentar

Martin Wirak er det ikke på tide du lærer deg litt common sence egentlig? Har fulgt saken på digitalkamera.no med den webshoppen og leste nå hvordan du reagerte med å banne gellar. Jeg vil ikke forsvare noen i denne saken men du oppfører deg direkte tåpelig! Se om du ikke kan lære litt av SirHartge sin måte å behandle slike saker på... Du som en hobbyjurist bør kunne løse dette på en bedre måte!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 19:55, Nygaardsa skrev:

Martin Wirak er det ikke på tide du lærer deg litt common sence egentlig? Har fulgt saken på digitalkamera.no med den webshoppen og leste nå hvordan du reagerte med å banne gellar. Jeg vil ikke forsvare noen i denne saken men du oppfører deg direkte tåpelig! Se om du ikke kan lære litt av SirHartge sin måte å behandle slike saker på... Du som en hobbyjurist bør kunne løse dette på en bedre måte!

Vel, det er tydeligvis enkelte som ikkje skjønner at det ein må gjera som moderator på eit forum krever at ein følgjer lover og forskrifter til ei viss grad. Interne retningslinjer (som vi dessverre har få av på dette forumet foreløpig) må også følges, og her vurderer vi stort sett enkelttilfella. Det har vorte vanlegare med 14-dagars utestengelse den siste tida, som kanskje mange har sett, men dette har sjølvsagt sine grunnar. Svært mange har byrja å verte useriøse, og ikkje minst finn ein svært kraftige personlige fornærmelsar enkelte plassar.

Reknar med at Martin har gjort/skreve ting som folk kan reagera på, men personleg trur eg kritikken din er grunnløs. Har du nokosinne møtt Martin? Å kritisere folk ein ikkje kjenner slik som dette vert sett på som svært dårleg netikette. Du nemner heller ingen spesifikke og saklege grunnar til at du kritiserer Martin.

Hadde eg vore i svært dårleg humør i dag, så hadde du nok sett deg nødt til å vera utestengd i ein dag eller to, men siden eg er så blid i dag, så skal du få vera her ei stund til. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 16:12, SirHartge skrev:

Hvorfor kan dere ikke bare bruke maskinen deres uten å prøve å overbevise hele verden at akkurat DU har den beste maskinen med de beste komponentene!!!

Den evige diskusjonen minner meg litt om relgion.

Jeg kan ikke fordra når noen forsøker å prakke på meg relgion av noe slag. AMD folket er spesielt høyrøstede i disse diskusjonene, en kan jo begynne å lure på hvorfor de er det?

G

Ateist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...