robertaas Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Om jeg husker riktig var jeg der i november. Grei vanntemperatur, men litt kaldt når man gikk uti. Varmt i solen, men kald vind og kaldt i skyggen. Lett å bli forkjølet. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Turen var en gedigen suksess for mitt vedkommende:) Desverre ble begge tur-kameratene sjuk en dag hver, men ellers en flotters tur. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Får håpe dere slipper mageproblemer etter turen. Hadde selv diarèlignende avføring i en måned etterpå Endret 5. oktober 2010 av vcx Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har vært hjemme i en uke allerede uten problemer Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Man reiser ikke til Egypt uten immodum og det tar man straks magen føles uvanlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Man reiser ikke til Egypt uten immodum og det tar man straks magen føles uvanlig. Eller ta en dukoral drikkevaksine før man drar. Da slipper man å tenke på å ha med immodum og man slipper å tenke på om magen er ok eller ikke. Dukoral er reseptbelagt, så man må til legen for å få det. Endret 6. oktober 2010 av aklla Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 IKKE bli lurt av taxi!!!!! Jeg ble nesten lurt av å betale 400% mer av det, det egentlig kostet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 IKKE bli lurt av taxi!!!!! Jeg ble nesten lurt av å betale 400% mer av det, det egentlig kostet.Avtal alltid pris på forhånd og avtal om det er egyptiske eller britiske pund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå