Scoops Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Asus er nå blant de største PC-produsentene, og det er Eee PC som får mye av æren. Les mer Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 jo større de er, jo hardere faller de Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ser ut som om det er meget god konkurranse i bærbare segmentet nå, det er jo meget positivt. Når det kommer til HK så kjøper jeg selv bare Asus kort siden jeg ikke har hat noen problemer med disse. Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Bill "Hawlett" ville snudd seg i graven... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Det ville han, Hewlett derimot. At Asus har medvind er fult fortjent. CULV-maskinene deres er kanon, og de gjør det ikke helt gale for kraftige bærbare heller. Asus som merke for stasjonære lurer og betviler jeg egentlig at har steget så mye. Endret 18. juli 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå