jorgenask Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 vel jeg opplevde i første uken at den gikk ned til 60 % klokken 12-13 midt på dagen og da tok jeg den ut av laderen i 06 tiden. og da var den bare på standby i vesken sin . uten 3g og wifi og slikt . helt standby. digget telefonens funksjoner og brukergrensesnitt.. hadde den hatt "normal" batteritid hadde jeg beholdt den. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Tydelig at den kjører en apps i bakgrunnen som er dårlig kodet. Sjekk hva som kjører og hva som har brukt strøm på tlf din. Mulig å gjøre under "applikasjoner->Kjørende tjenester" (ser hva som kjøres) også kan du sjekke "Om telefonen -> batteri -> batteribruk" for å sjekke hva på telefonen din som har brukt strøm. edit: sjekk også "våken tid" mot oppetid for å se hvor lenge telefonen har vårt i bruk av total på tid. Endret 16. juli 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) vis du leser igjennom inlegget mitt igjen så ser du at jeg ikke kan sjekke noe av det du sier dessuten mener jeg at jeg sjekket det og at det bare stod cell standby og noe annet som lignet på det... android system eller noe sånnt Endret 16. juli 2010 av jorgenask Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du skal ha de funksjonene under "innstillinger" fra hovedmenyen jo, der du kan endre alt annet på telefonen din. Ellers finner du også innstillinger fra app menyen. Lenke til kommentar
Inventium Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 jorgenask: last ned Advanced Task Killer fra Android Market! Da "dreper" du App'ene som går i bakgrunnen Fungerer supert på min Legend Lenke til kommentar
nipton Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dette blir lett min nye telefon når den kommer ut. HD2 med android. ja takk. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 ingen som fikk med seg at den ble levert tilbake ? har ikke telefonen lenger.. hadde gjort seg med en desire HD ja Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Leverte du tilbake telefonen fordi det var en brukerfeil... *sukk* Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Venter litt på noe som kan være arvtager til Desire, og denne ser interessant ut...men hvorfor kun 1Ghz cpu? Må kanskje vente litt lenger ja...eller kanskje de har dyttet mer ram i denne, som kompensasjon...? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dette kan bli lett min neste mobil, men kanskje vente på en HTC HD3? Hvis den kommer i det hele tatt/blir laget. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 gleder meg til å se bilder ;D Lenke til kommentar
jzky Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 nylig kjøpt desire, så venter til dem kommer med 2Ghz prosessorer neste år. Bytte telefon 1 gang pr år blir nok bedre godtatt av fruen enn å bytte 3 - 4 ganger pr år.. Men altids spennende å følge utviklingen. Kanskje Motorola Droid X kommer også? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Dette kan bli lett min neste mobil, men kanskje vente på en HTC HD3? Hvis den kommer i det hele tatt/blir laget. Det er ingen tvil om at HTC jobber med en hd3, mulig det får ett annet navn men som kommer til å ha windows phone7 og slå fletta av de fleste mobiler idag. Sansynligvis med 2Ghz og mye annet snacks. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 men så trekker windows phone 7 veldig ned.. jeg er veldig fornøyd med slik windows er nå, og føler dei bare går feil vei.. *skuffskuff* men dette hører ut som en spennende nyhet, og jeg er gla HTC kommer med nye mobiler heletiden, så har du noe å velge imellom, og visst du velger en iPhone ser den jo nesten akkurat lik ut fra gang til gang. Jeg har hatt både android, iOS og winmo, og jeg kommer til og gå over til android nå når jeg bytter ut HD2'n [/quote Eivind-htc] jeg har utrolig lyst på iPhone 4, men føler den er for dårlig iforhold til Desire, har lyst å kjøpe Desire for å ha den som mobil, men iPhone for å ha den som underholdning, med tanke på appsene android er nesten like god på apps, antall apps stiger rask, og i løpe av året visst det fortsetter og vokse like raskt, skal android ha passert iPhone, og siden mange sier dei kjøper iPhone bare fordi dei har mange apps viser det jo bare at android er på veg til å ta over, noe jeg er gla for Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Dette kan bli lett min neste mobil, men kanskje vente på en HTC HD3? Hvis den kommer i det hele tatt/blir laget. Det er ingen tvil om at HTC jobber med en hd3, mulig det får ett annet navn men som kommer til å ha windows phone7 og slå fletta av de fleste mobiler idag. Sansynligvis med 2Ghz og mye annet snacks. http://mobilementalism.com/2010/03/15/leaked-pics-and-specs-of-htc-hd3-one-word-stunning/ Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 I can’t wait to see it, and I can’t wait to see how a phone with those specs will perform with Android! Når det kommer så har jeg meg ny telefon (bye bye hero!) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Problemet med vanlig Desire er at batteriet er så sykt ræva. Det som er synd. Hvor mange timer med batteritid tar dere som ræva på Desire? At du ved litt aktiv bruk må lade den hver dag. Slik som min gamle iPhone 3 G med 2 år gammelt og skutt batteri :-P iPhone 4 varer 2-3. Det mener jeg er minimum. Angående en tidligere her har jo det kommet android til HD2 nå hvis man følger med XDA forumet, dog litt ustabilt og du må boote fra et minnekort. EDIT: Angående Droid X i tråden her så kommer den med en chip som sjekker at du kjører offisiel programvare og nekter å boote telefonen om den ikke har det. Såkalt eFuse. Det er jo ikke akkurat ønskelig... Endret 18. juli 2010 av Gromit Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ......... skal du ha det nyeste fra htc heile vegen må du jo bytte kvar andre måne. Har du iPhone treng du bytte ein gong i året. Har du Amiga så har du sluppet å bytte siden 90-tallet. Do you see what I did there? Selv om det kommer oppgraderinger så blir ikke mobilen din dårligere, du får bare tilbud om noe som er bedre. Det er langt ifra negativt! Lurer på om jeg skal selge min HD2 for denne. Lenke til kommentar
Lagenfedraough Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Får håpe den får det utseendet, og bedre batteri enn Desire. Kapasitive taster er fint for meg som er så lat, så slipper jeg å slite meg ut med å trykke på tastene Uansett, pen telefon. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er jo ikke noe morsomt om den bytter utseendet. Utseendet er jo over halve telefonen når det kommer til HTC Evo 4G. Den er etter min griselekker og per dags dato den eneste som ser bedre ut enn HTC HD2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg