IdLeR_ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei :o) Antar at dette er beskrevet i annen tråd men jeg fant ikke en spesifikk i farten - sry. Hvordan får jeg spilt av vanlige .avi eller mpeg filer på telefonen min? Må disse konverteres med tmpgenc eller kan dette gjøres enklere? Litt hastverk siden ferien står for døren og fly er kjedelig, ellers hadde jeg søkt dette frem. Trond Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Prøver denne: http://download.cnet.com/YouTube-Downloader/3000-2071_4-10647340.html?tag=mncol Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Eller så kan du prøve ut denne her som jeg kan anbefale : HTC Touch HD Video Converter v1.21 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Android har dårlig støtte for medieformater, dessverre. Om du bruker doubleTwist til å synkronisere media over til telefonen din konverterer programmet automatisk til filtyper telefonen din kan bruke, og det er jo ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Last ned rockplayer fra market, kan spille av de fleste videofiler uten at det trengs konvertering. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Last ned rockplayer fra market, kan spille av de fleste videofiler uten at det trengs konvertering. Jepp, dette er den beste medieavspilleren så langt. Har brukt Rockplayer siden alpha-versjonen lakk ut od den fungerer strålende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som har erfaringer med sub.filer og de eksisterende medieavspillerene på Android ? I Rockplayer fungerer det ihvertfall ikkje Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 takk for forslagene.skal få testet dette ut på hotelletder det ikke er avsindig dyrt med inet ;-) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Noen som har erfaringer med sub.filer og de eksisterende medieavspillerene på Android ? I Rockplayer fungerer det ihvertfall ikkje Ser ut som Rockplayer bare støter .srt filer så langt. Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Heisann. Litt treg tilbakemelding her, men skriver den før brunfargen forsvinner helt ;o) doubletwist synes jeg fungerte veldig bra, bortsett fra at det tok veldig lang tid å konvertere/sync'e når man skal gjøre det med flere filmer. til å begynne med trodde jeg hele programmet hadde låst seg .. Kombinasjonen doubletwist og Rockplayer fungerte ganske bra på stranden, men mørke vampyrfilmer anbefales ikke på amoled i solsengen selv om man har aldri så stor parasoll ;o) T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå