Datasmurfen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei, vurderer å kjøpe Canon PowerShot G11, er dette et bra kamera ? Synes speilrefleks blir litt stort,og kompakt litt for lite . Ser det har fått mange gode omtaler fra tv2 hjelper deg, og teknofil... Eller bør jeg gå for et annet, i tilfelle hva ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er ett bra kamera, men om du ikke har bruk for blitsskoen og alle knappene er Canon S90 mye av det samme kameraet i en mindre innpakning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 G11 er et godt kamera. Andre alternativer er Panasonic LX3 og Samsung EX1. Du kan også ta en titt på speilløse systemer som µ-4/3 (Panasonic G serien, Olympus E-P serien), Samsung NX10, eller Sony NEX 3/5 Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Tusen takk for all hjelp. Komplett har ikke veskentil powershot g11 inne før rundt den 23juli. Skal til London 2 august, så er avhening av vesken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den ? Ingen expert/helkjøp butikker i nærheten av der jeg bor har mulighet for å levere vesken Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Du "må" ikke ha den vesken når du skal til London Men det ser ut som om den er utsolgt stort sett over alt. Fotovideo får den muligens inn rett over helgen. Edit: Scandinavian Photo har den. En sjappe som er helt grei å handle hos. Endret 16. juli 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Får vente til over helgen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Får vente til over helgen da. Jeg har en G9 med originaletui, tilsvarende denne: http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=110391 (G-serien til Canon er flotte kamera, men jeg bruker det veldig lite etter at jeg kjøpte meg speilrefleks, forskjellen i bildekvalitet er enorm, også på RAW-filene. Jeg hadde nok gått for en S90 i dag, hovedsaklig pga størrelsen.) Synes ikke Canons etui er verdt pengene, det er verken spesielt praktisk eller pent. Jeg ville heller kjøpe noe passende fra LowePro el. (ta med kamera i butikken og prøv deg frem). Om du helst vil ha Canon-logo på alt og liker designet på "rangefinder"-etuiet til Canon ville jeg heller tatt en titt på det: http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=110386 -- det har de i det minste på lager. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Da var cannon g11 bestillt. SÅ får jeg finne meg en annen fotoveske. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har G9 selv og er veldig fornøyd med det. jeg har brukt dt endel mindre etter at jeg kjøpte meg speilrefleks men jeg liker at G9-kameraet tåler mye juling når det er med på reiser. jeg liker også at en kan gjøre ganske mye av egne instillinger på det. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Nå har jeg fått mitt g11. Må si: jeg er i himmelen. Gode, klare, skarpe bilder. Noen typer karmearaer kan miste skarpheten i kantene. Men g11 er det skarpt over alt LØP Å KJØP! Endret 26. juli 2010 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå