picatta Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) ISO 100, 50mm, f/2.8, 1/80s Har prøvd meg på en uvanlig stil her. Vet ikke om jeg treffer noen med dette bildet, kanskje man bør vite hva det er av først. Grunnen til at jeg ønsker BK på dette bildet er at jeg liker det på en måte jeg ikke helt forstår selv. Endret 16. juli 2010 av picatta Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fint bilde! Morsomt med billettørveska innenfor viduet. Får bilder av gamle ferja i hodet når jeg ser dette. Kunne kanskje eksprementert med beskjæringen, lite som skjer under vinduet. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Morsomt at du så hva det var Det med beskjæringen ja, er det som er litt synd, for bildet går ikke lenger ned, men opp. Og der oppe er det en forferdelig hvit del med maling som alle ferger har... Ellers skulle jeg ha prøvd... Får kanskje ta en content aware scaling for første gang her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå