Gå til innhold

noen på sørlandet som kan fikse min PS3 ?

Anbefalte innlegg

Heissan..

Jeg har 2 store problemer med min ps3 ...

1 : cd-rom`en tar ikke imot cder etter at jeg hadde den fra hverandre og byttet laseren!

2 : den har klikket under innstallasjon av ny software, og hver gang jeg starter den begynner den å innstallere på nytt, men kommer halveis så klikker den!

noen som kan hjelpe meg med dette (har ny cd-rom liggende og kan veilede meg igjennom hva jeg kan gjøre software-messig) , eller noen som har litt peiling som vil se på den for meg? =)

er ikke noe garanti-sak, dette er en av dem førte ps3 så den er for gammel til at noe slik hadde vært gjeldende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde ikke ps3 var over 5år ennå, men jeg tar kanskje feil?? Vel uanset så går det dritt nå som du har åpnet den selv...Null garanti/reklamasjon da ;)

fikk den brukt for 300kr med gåen laser , ny laser fikk jeg tak i for 150kr , så er ikke største tapet :-P

men har blitt noe feil inni den , for når jeg åpnet den sto det cd i , og når jeg satte den sammen igjen var det uten cd.. så nå virker det ikke :-/

+ har fått problemer med softwaren, men der finnes det vist en jukseløsning fant jeg på et utenlandsk forum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...