DJ-Timoty Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 heissan.. Jeg er på jakt etter å få tak i gamle sega konsoller. (og andre eldre konsoller?) viser seg å ikke være lette å få tak i den dag i dag. jeg har Sega Dreamcast, men er på jakt etter di eldre konsollene. noen som har noe liggende , eller vet hvor jeg kan få tak i. synd at så mange av disse konsollene sansynligvis har tatt veien i søppla når folk har blitt lei av dem. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Har en sega mega 16bit her, men den selger jeg ikke fikk jeg for ca 19 år siden og fungerer toppers Her har dagens konsoller noe å lære Men ta å sjekk finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&SEGMENT=&CATEGORY%2FMAINCATEGORY=&keyword=sega burde være noe der. ellers prøv å søk etter noen retro sider eller sjekk ebay osv. Endret 18. juli 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
huggy Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 www.retro1.no www.qxl.no www.finn.no www.ebay.co.uk Lykke til Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 for leeenge siden hadde jeg en sega box, husker ikke navnet på den men tror det var ett innebygd spill som het Alex kidd. litt synd for den havna på dynga under en dugnad Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 var det ikke den første 16bit maskina som hadde alex the kid innebygd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå