Gå til innhold

720p-filer lagger

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har koblet TV'n og laptopen sammen via en HDMI-kabel og spiller av 720p-filer på den måten. I går fungerte det helt fint, men i dag lagger filene uansett hva jeg gjør. Har prøvd å restarte pcen og la den være av i 1 time før jeg prøver på nytt. Fortsatt like mye lagging og umulig å se videoen.

Jeg har en XPS M1330 som er 2 1/2 år gammel. Det er en Intel Core Duo 2,2GHz med 4gb ram og GeForce 8400M GS gfx-kort. Maskinen kjører Windows Vista og ble formatert for rundt 1mnd siden. Maskinen har vanligvis en temperatur på rundt 50-55 grader

Oppgraderte driverne til gfx-kortet i dag og det hjalp ikke. Spiller av filene i VLC til vanlig, men prøvde i dag med CCCP-codec og CoreAVC med Media Player Classic og Zoom Player. Samme utfall i alle.

Noen tips til hvor problemet kan være og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar. Testet BSPlayer nå.

I alle de andre avspillerne enn VLC (zoom, mpc og bsplayer) går filen som normalt, bare at bildet går veeeeeeeeeeldig treigt, som i slow motion. Jeg har ikke gjort noe med videofilen som skal tilsi at den skal gjøre det. Og det samme skjer altså i 3 uavhengige avspillere som alle ble installert i dag.

Lyden fungerer som normalt og i normalt tempo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...