kineking Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 jeg har for knappe 10 dager siden begynt for alvor på treningstudio, og har såklart blitt øm og lemster over hele kroppen, men hva gir best resultat?- fortsette treningen og bite lemsterheten i meg, eller vente til jeg ikke har vondt lengre? .. hvis dette i det hele tatt har noe å si for vektreduksjonen.. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fortsette trening med den forutsetningen av at du ikke har gapt over for mye på en gang. Venter du til det går over vil lemstelheten ofte komme tilbake igjen etter neste trening. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Japp. Den følelsen er kanskje ubehagelig når du begynner å trene, men det går som regel vekk etter et sett ca. Det er følelsen av at musklene dine blir brutt ned. Få i deg nok god næring Lenke til kommentar
gommle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Etter 3-4 treninger forsvinner nesten stølheten helt. Tren heller lettere istedenfor å ta en ekstra dag pause. Endret 16. juli 2010 av gommle Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Husk å varm godt opp! Hos meg pleier mesteparten av stølheten å forsvinne etter ei god oppvarming og litt dynamisk tøying. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg kan selvsagt ta feil, men slik du formulerer deg får jeg inntrykk av at du går for hardt ut. Du er i oppstartsfasen, og kan umulig ha begynt "for alvor" - derfor bør du ikke prøve på det heller. I begynnelsen blir man vanvittig støl etterpå, men det blir bedre etter hvert. Bare ikke overdriv. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Han trenger ikke å ha godt for hardt ut heller. Husker jeg var ekstremt støl etter første knebøyøkta mi (5x5 20kg). Og den var dritlett. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bare slapp av til stølheten har gitt seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå