thadon Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei! Ser at lefdal har et ganske fint tilbud der man kan kjøpe en telefon med tele2 abb. og få med GPS, noe som passer fint siden jeg trenger begge. Hadde i utgangspunktet tenkt meg en HTC Wildfire, men ser at de selger HTC Legend med samme abb.-vilkår, og legend virker et par hakk bedre. Det jeg da lurer på er om jeg kan kjøpe telefonen for 1øre på lefdal, for å så ringe til Tele2 for å avslutte abenomentet med en gang (regner med at dette koster en del penger) for å så fortsette å bruke netcom-abenomentet mitt? I så fall, noen som vet hva avsluttningsgebyret til tele2 er? Har ikke problemer med å betale 200 i måneden, men har lyst til å betale alt med en gang og bli ferdig med det i stedet for å la det gå over et år. -Takk Lenke til kommentar
thegreatkhali88 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) ^^ Jeg vurderte det samme. På Tele2 sine hjemmesider, så står det at de ikke opererer med et fast avbruddsgebyr, men heller ser på verdien av mobilen + hvor mye du har igjen av bindingstiden. Jeg tror ikke det kommer til å lønne seg. . Endret 16. juli 2010 av thegreatkhali88 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Selger ikke Lefdal disse mobilene med djuice abb? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Som man ser her (side 15), selges Wildfire og Legend til 1øre med tele2 champion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå