Grinchen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvis det flyr rundt flygende fitter med flaggermusvinger som lever av å konsumere sæd de flyr rundt og suger ut sæden fra menn. Hva tenker dere om det? 5 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvis de svelger så er jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Hvis de svelger så er jeg fornøyd. selvfølgelig gjør de det det er jo det disse fittene lever av. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Logisk når jeg leser over posten en gang til. Uansett så tenker jeg godt om dette, slipper jentene å klage på at de får kukken min for langt ned i halsen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det hadde vært litt nasty med flyvende fitter rundt om over alt. De hadde jo vært et slags insekt, og jeg hater insekter. Men.. det kunne jo vært kjekt i en del tilfeller. Så tror ikke jeg hadde hatt så mye imot det, men tanken er litt.. spesiel. Det spørs også på hvor innpåtrengene de var, og hvor mange du var. Hadde vært litt kjedelig med 5 fitter flyvende rundt deg når du sov, og faktisk ville sove - istedet for å tømme deg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvis det flyr rundt flygende fitter med flaggermusvinger som lever av å konsumere sæd de flyr rundt og suger ut sæden fra menn. Hva tenker dere om det? Tja?, vi tenker at denne tråden kan stenges grunnet trolling og useriøs posting. Mvh Admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg