Grinchen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vi lager en anarkirevolusjon og da skal hodene til politikerne rulle som biljardkuler og internasjonale avtaler kan gå i papirkurven. Ikke en lyktestolpe vil stå tom hva sier dere? jeg sier 5 Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 hva sier dere? jeg sier Snart, meget snart kommer en av modsa og arkiverer denne tråden i papirkurven. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Ja vel så mye for ytringsfrihet... 2 Lenke til kommentar
wilberforce Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Aka. oppslagstavlen. OT: Når og hvor skal vi møte for å lage denne revolusjonen? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Aka. oppslagstavlen. OT: Når og hvor skal vi møte for å lage denne revolusjonen? Det får vi finne ut litt sånn etterhvert må jo få nok folk med 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 OT-baren er en kategori for emner som ikke har noen naturlig plass i andre kategorier. Oppfordring til revolusjon kan man ta enten i Politikk hvis det er et begrunnet innlegg til diskusjon, eller i Oppslagstavlen dersom det bare er en oppfordring. Forumet har forøvrig ikke full ytringsfrihet, og har aldri påstått at det har det. Det er et mål for oss at den skal være så omfattende som mulig innenfor norsk lov, men noen grenser vil det alltid være. Dere skal få en gratis kampsang av meg, det lille jeg husker av den: De får så dårlig søvn om nattenNår de hører våre skritt De æ'kke vid're høy i hatten Vi er borgerskapets onde mareritt De tenker med seg sjæl Nå blir jeg slått ihjæl Jeg synes at jeg henger i en løktepæl For her er det arbeiderungdommen som kommer Geir Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg postet da denne i politikk, men den ble flyttet hit... 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, jeg har fått høre det av en moderator. Vår feil, da.... Geir Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg joiner ! lett manN! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Vell nå har jo Norge europas minste hær så hvis TS kan skaffe nok folk å litt ammo så kan nok dette gå rette vei men kan vi som ikke støtte dette få fritt leide til å dra da ? Endret 19. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Det vi må gjøre er akkurat som under den russiske revolusjonen bryte oss inn slottet å helle ut all alkoholen sånn at folk må drikke fra rennesteinen. Hahaha hihi 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva skjer når revolusjonen er over? Oppskriften på en suksessfull revolusjon er vel at man gir en missfornøyd befolkning et gode for så å ta fra dem dette godet. Hva vil dette godet være i Norges tilfelle? Kanskje mulighet til å betale med visakort når man handler mat i Sverige? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Vi må få til en avtale med USA først da så de ikke støtter regjeringen. Jeg tar Biden så tar du Obama? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror det er litt for mange sosialister til at en revolusjon vil lykkes. Det er synd for oss som er i minoritet i dette landet, men hvis vi holder lav profil og ikke gjør mye av oss slipper vi kanskje unna det verste. En ting som kunne fungert var hvis du fikk skaffet atom våpen da kunne vi forsvart oss og stoppet de voldelige sosialistene en gang for alle! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tror det er litt for mange sosialister til at en revolusjon vil lykkes. Det er synd for oss som er i minoritet i dette landet, men hvis vi holder lav profil og ikke gjør mye av oss slipper vi kanskje unna det verste. En ting som kunne fungert var hvis du fikk skaffet atom våpen da kunne vi forsvart oss og stoppet de voldelige sosialistene en gang for alle! Hva med oss Libralister da vi vil jo at folk "skal se lyset"" om du vil å få folk til å forstå at staten trenger å være barnevakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå