Gå til innhold

Vi bør lage revolusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OT-baren er en kategori for emner som ikke har noen naturlig plass i andre kategorier. Oppfordring til revolusjon kan man ta enten i Politikk hvis det er et begrunnet innlegg til diskusjon, eller i Oppslagstavlen dersom det bare er en oppfordring.

Forumet har forøvrig ikke full ytringsfrihet, og har aldri påstått at det har det. Det er et mål for oss at den skal være så omfattende som mulig innenfor norsk lov, men noen grenser vil det alltid være.

Dere skal få en gratis kampsang av meg, det lille jeg husker av den:

De får så dårlig søvn om natten

Når de hører våre skritt

De æ'kke vid're høy i hatten

Vi er borgerskapets onde mareritt

De tenker med seg sjæl

Nå blir jeg slått ihjæl

Jeg synes at jeg henger i en løktepæl

For her er det arbeiderungdommen som kommer

Geir :)

Lenke til kommentar

Hva skjer når revolusjonen er over?

Oppskriften på en suksessfull revolusjon er vel at man gir en missfornøyd befolkning et gode for så å ta fra dem dette godet. Hva vil dette godet være i Norges tilfelle? Kanskje mulighet til å betale med visakort når man handler mat i Sverige?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror det er litt for mange sosialister til at en revolusjon vil lykkes. Det er synd for oss som er i minoritet i dette landet, men hvis vi holder lav profil og ikke gjør mye av oss slipper vi kanskje unna det verste. En ting som kunne fungert var hvis du fikk skaffet atom våpen da kunne vi forsvart oss og stoppet de voldelige sosialistene en gang for alle! :)

Lenke til kommentar

Tror det er litt for mange sosialister til at en revolusjon vil lykkes. Det er synd for oss som er i minoritet i dette landet, men hvis vi holder lav profil og ikke gjør mye av oss slipper vi kanskje unna det verste. En ting som kunne fungert var hvis du fikk skaffet atom våpen da kunne vi forsvart oss og stoppet de voldelige sosialistene en gang for alle! :)

Hva med oss Libralister da vi vil jo at folk "skal se lyset"" om du vil å få folk til å forstå at staten trenger å være barnevakt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...