Gå til innhold

Dere er alle i psykose!

Anbefalte innlegg

Dere burde vært lagt inn hele gjengen. Dere klinger dere fast i begreper som at jeg er kristen, jeg er ateist. Dere konspirer på bakgrunn av tåpelige eventyr og utopiske ideer.

Dette er bare en illusjon når skal dere innse at dere er laget av den samme komposten som alle andre!!!

Endret av Grinchen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de ikke tatt deg enda? Trodde du var full av høy gafler nå jeg, men de har vel ikke funnet deg enda da....

Overgi deg med det samme, det er det beste for oss alle, så kanskje vi andre ateister kan leve i fred når de kristne får deg til å innse, ved hjelp av litt tortur, at du egentlig har vært kristen hele tiden.... og bare løyet om din ateisme! Og derved tror de kristne at alle ateister egentlig er gode kristne de også... Er verdt et forsøk, så overgi deg til dem. Nå!!

:)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Har de ikke tatt deg enda? Trodde du var full av høy gafler nå jeg, men de har vel ikke funnet deg enda da....

Overgi deg med det samme, det er det beste for oss alle, så kanskje vi andre ateister kan leve i fred når de kristne får deg til å innse, ved hjelp av litt tortur, at du egentlig har vært kristen hele tiden.... og bare løyet om din ateisme! Og derved tror de kristne at alle ateister egentlig er gode kristne de også... Er verdt et forsøk, så overgi deg til dem. Nå!!

:)

Kansje du har lyst til å være martyr? Jeg har nemlig lyst til å leve litt lenger..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Dere burde vært lagt inn hele gjengen. Dere klinger dere fast i begreper som at jeg er kristen, jeg er ateist. Dere konspirer på bakgrunn av tåpelige eventyr og utopiske ideer.

Dette er bare en illusjon når skal dere innse at dere er laget av den samme komposten som alle andre!!!

At vi er laget av det samme betyr ikke at vi nødvendigvis må ha samme meninger. Du må respektere at ikke alle har samme meninger som deg.

Lenke til kommentar

At vi er laget av det samme betyr ikke at vi nødvendigvis må ha samme meninger. Du må respektere at ikke alle har samme meninger som deg.

Det er greit nok at andre har meninger som er i konflikt bare det ikke har stor innvirkning på meg da... Hvilket det har i dette spørsmålet!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilket spørsmål, og innvirkning på hvilken måte?

Religøs fanatisme og da tar jeg med atetiste for de er gjerne like fanatiske. I steden for å klinge seg til eventyrfortellinger som big-bang og gud. Bør man heller prøve å åpne sinnet for inntrykk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en fordel at hjernen ikke faller ut, dersom man åpner sinnet. Det er også en fordel å være skeptisk og forholde seg deretter. Men det er ikke til å unngå å helle mot de svar og løsninger som virker mest logisk, selv om det ikke alltid er logisk. Hjernen tar nemlig ikke logiske valg (beslutninger tas i reptil-hjernen uten å behandles av de ytre, logiske og fornuftige, delene).

Endret av TechTiger
Lenke til kommentar

Religøs fanatisme og da tar jeg med atetiste for de er gjerne like fanatiske. I steden for å klinge seg til eventyrfortellinger som big-bang og gud. Bør man heller prøve å åpne sinnet for inntrykk.

Men dette er jo noe DU har forstått, for du har et åpent sinn? :)

Nå er det ingen som tror på big bang, det er ikke nødvendig å tro da du selv kan se på kunnskapen de har om dette og mer til og derfra akseptere om du vil feste din lit til det de sier eller ikke. Du slipper å tro. Så kommer det helt ann på hvor åpent sinn du har til å ta til deg ny informasjon, men her er det som TechTiger sier, å ikke ha et hode som er så åpent at hjernen faller ut....

Så kanskje du burde åpnet sinnet ditt litt og heller sett på hva som finnes av harde fakta mensdu klatrer ned fra den pidestallen du tror du sitter på når du påstår at andre ikke har et åpent sinn? :) Pass deg, for det er langt ned...

Lenke til kommentar

Hvilket spørsmål, og innvirkning på hvilken måte?

Mener du selv det er et tegn på et åpent sinn å avvise andre som fanatikere, og å si at de skal mene det du mener i stedet for å ha sine egne meninger?

Lenke til kommentar

Jeg føler dette vitner om fanatisme vel så mye som det du selv beskriver. Den misjonerende kristendommen er direkte usmaklig fordi den prakker på folk en tro de i utgangspunktet ikke har bedt om. Nå praktiserers riktignok ikke dette med vold i stor skala lenger, men kvalmt er det uansett.

Det du driver med her er intet annet enn misjonerende ateisme. Selv om jeg deler dine synspunkter - mener du virkelig at dette er riktig fremgangsmåte?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hvordan er fraværet av fanatisme fanatisme? Trådstarter er så uintelligent at ethvert forsøk på beskrive det ville vært en grov underdrivelse. Fjerner ikke moderator denne søpla kan de føye seg under samme uheldige kategori.

And here we go again...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...