boxes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 hei ! Etter jeg leste trilogien "the night angel" av brent weeks har jeg blitt mer intrisert i bøker om assasins/snikmordere. Det jeg lurer på er om noen har tips lignende bøker eller er i nærheten av evnet takker for alle svar Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 kan anbefale otorienes tid det er en trilogi, middelalder/fantasy satt i et japansk-stil føydalsamfunn. veldig små spoilere, det går bra... http://bjorglein.blogspot.com/2007/08/hearn-lian-otorienes-tid-damm-forlag.html Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har hørt at The Night Angel Trilogy skal være en bra bokserie på tre bøker om snikmordere/assassins (bøkene heter; The Way of Shadows, Shadow's Edge, Beyond the Shadows). Har ikke lest dem selv, men har fått dem anbefalt av en venn av meg. Men har kun sett dem på engelsk i forskjellige bokbutikker. Lenke til kommentar
Dante80 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 "Nålen" av Ken Follet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå