Josæjo Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fant nettopp fram det gamle digitalkameraet mitt og tok noen bilder. Men når jeg skulle legge inn bildene så fant jeg ikke cd`en med det epson programmet. Lurer derfor på hva program jeg skal bruke for å kunne legge inn bildene. Kameraet heter Epson PhotoPc 700. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 En ting til jeg lurte på, må jeg laste ned egne drivere til kameraet eller blir det bare lagt inn? (Jeg har win2000pro med siste service pack) Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvilket OS har du ? edit: hehe, du posta mens jeg skrev Hmm, etter min noe skrøpelige logiske tankegang ville jeg tro at det var nok å installere drivere til kamera og deretter bruke et vanlig bilderedigeringsprogram. Her finner du iallefall drivere til windows 2000 Ellers kan et søk på Epson PhotoPc 700 +download være nyttig, fikk også denne linken da; spørst hvor aktuell den er. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Hvilket OS har du ?edit: hehe, du posta mens jeg skrev Hmm, etter min noe skrøpelige logiske tankegang ville jeg tro at det var nok å installere drivere til kamera og deretter bruke et vanlig bilderedigeringsprogram. Her finner du iallefall drivere til windows 2000 Ellers kan et søk på Epson PhotoPc 700 +download være nyttig, fikk også denne linken da; spørst hvor aktuell den er. Takk for raskt og bra svar skal prøve alt nå, sier ifra hvis det ikke virker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå