Gå til innhold

GRATIS abbonement for deg som bruker mobilen lite

Anbefalte innlegg

Ja, du leste rett.

Tele2 Sheriff gir deg 170 kroner GRATIS per måned som kan brukes til ringing eller SMS. I tillegg til dette får du 5 MMS og 2 MB gratis per måned.

Priser er som følger:

Forbruk opptil 170 kroner * 0,-

Månedsavgift 0,-

Minuttpris 0,79

SMS 0,39

MMS 1,30

Startavgift 0,59

Etablering 0,-

Nytt nummer 199,-

* Gjelder kun ringing og SMS i Norge.

Prisene over gjelder til alle mobiloperatører, fasttelefonioperatører og bredbåndstelefonioperatører i Norge (...).

Ikke noe lureri her. Du får 170 kroner GRATIS per måned. For oss som ikke bruker mobilen så veldig mye så er dette VELDIG greit =D

Sitat
Sheriff har blitt kåret til beste billigabonnement både i VG og på mobilen.no.

Er det noen andre som har det?

-DLA

Endret av DarkLightA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke.

Men seriøst. Ring og send SMS for 170 kroner i måneden. Gratis.

Jeg har brukt det i 6 måneder, ca. Ingen regning så langt =D

Dvs. en gang fikk jeg en regning på ett eller annet. Ringte opp og sa det måtte være feil. En halv time senere fikk jeg epost om at fakturaen var trukket tilbake =)

Hadde Onecall før, men skiftet til dette da Onecall introduserte oppstartsavgiften deres.

Lykke til ;)

-DLA

Lenke til kommentar

ok, må si at jeg har dårlig erfaring med tele2sheriff.

De tilby gratis ringeminutter før, men jeg fikk 400kr i regning hver gang uten å ha snakket, eller brukt opp saldoen. Etter å ha kontaktet kundeservice, fikk jeg beskjed om at jeg hadde meldt meg inn på mobiltjenester, noe jeg ikke hadde gjort. Etter litt research på google, fant jeg at det er flere som har vært i den situasjonen med tele2sheriff. I hate tele2!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har god erfaring med dette abonnementet. Siden jeg fikk det i juletider i fjor, har jeg aldri mottatt en regning. :)

Lenke til kommentar
  Lightpixel skrev (På 16.7.2010 den 11.06):

ok, må si at jeg har dårlig erfaring med tele2sheriff.

De tilby gratis ringeminutter før, men jeg fikk 400kr i regning hver gang uten å ha snakket, eller brukt opp saldoen. Etter å ha kontaktet kundeservice, fikk jeg beskjed om at jeg hadde meldt meg inn på mobiltjenester, noe jeg ikke hadde gjort. Etter litt research på google, fant jeg at det er flere som har vært i den situasjonen med tele2sheriff. I hate tele2!

At du er registrert på betalingssider er jo ikke tele2 sin feil. Dessuten kan du kontakte kundeservice for å sperre for alle slike mobiltjenester. Dette etter egen erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...