Constantius Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Heisann, jeg prøver ny mp3-spiller etter som min gfamle fikk en grusom død på roskilde. Så da lurte jeg på å kjøpe enten ZEN X-Fi Style, ZEN X-Fi (vet de har mange bullshit funsjoner) eller ZEN MX. jeg liker hvordan menyene er sattopp og brukervendeligheten til ZEN mp3ene. Men siden musikk er noe man ikke kan leve uten ønsker jeg å skaffe meg en mp3spiller som man kan leve lenge med. noen som har noen smarte og gode innvendinger før jeg gjør dette store og viktige valget? håper dere har noen gode forslag! Her er kravene vis noen vet om noen bedre mp3-spillere: Lydkvalitet jeg er glad i musikk og liker når det er kraft i den. Lagringskapasitet Minimum 16GB Gjerne mulighet for SD-kort (Kan også være f.eks. 8Gb intern + SD) Batteritid Viktig, minimum 20 timer. Skjerm, menyer, brukervennlighet, knapper Gode menyer og brukervennlighet er viktig! Ellers har skjermstørrelse ikke så mye å si. Ikke touch! Knapper, ikke hjul (som i iPod-hjul). Lydformater Wav og Mp3. Video Video er ikke så viktig Tilkoblingstype og software jeg bruker Mac og iTunes. Vet iTunes suger, men fungerer helt greit for min del) Radio Hadde vært fint, men ikke nødvendig. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) AKG K 518 DJ og SanDisk Sansa Clip+, COWON 7, COWON 9, Sony NWZ-S739F eller Sony NWZ-A829 Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Constantius Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 SanDisk Sansa Clip+ er ikke den mp3en som jeg søker. trenger en som har en god meny, ønsker å kunne søke runt i alle artistene og lage spillelister. Ikke bare bla igjennom alle sangene for å finne noe man vil høre på. men AKG K 518 DJ Headsetet viret solig. trenger virkelig noe som ike er laget av plast. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Xfi-2 har forferdelig touch. Ville tro det samme om de andre som har touch i ZEN serien og. Vil anbefale deg og prøve den ut før du bestemmer deg hvert fall. Lenke til kommentar
Constantius Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 har prøvd ut den vandelige Creative ZEN som en kompis har, men har ikke funnet noe sted som har de nye spillerne, Men ønsker ikke touch mp3er. Jo ddet er det. Vi laget den når jeg ikke hadde bruker her, Men ser det som upraktisk å ikke lagge ut selv nå som han er på ferie. Lenke til kommentar
Constantius Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som har prøvd entel ZEN X-Fi Style, ZEN X-Fi eller ZEN MX og vil anbefale den ener forran de andre? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Synes x-fi er helt grei jeg, har den selv. Bruker den ikke til annet enn musikk så passer meg het greit. Den har passe god lyd (bruker ikke x-fi), og jeg fikk den på tilbud, tror det var 1300kr for en 32gb versjon Den er liten og lett med god batteri tid. Kan ofte gå en uke imellom jeg lader den, bruker den ofte 1-3 timer om dagen. Lenke til kommentar
Constantius Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Synes x-fi er helt grei jeg, har den selv. Bruker den ikke til annet enn musikk så passer meg het greit. Den har passe god lyd (bruker ikke x-fi), og jeg fikk den på tilbud, tror det var 1300kr for en 32gb versjon Den er liten og lett med god batteri tid. Kan ofte gå en uke imellom jeg lader den, bruker den ofte 1-3 timer om dagen. er vel musikk som jeg skal bruke den til å. Har du vært borti noen av de andre Zen spillerne? Hvor var det du fikk tak i din X-Fi? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har hatt noen gamle zen spillere før, Tror det var en hundgammel Zen (svart-hvit skjerm) og en Zen-m tror jeg. Begge har død etter 2-3 år. Men x-fien lever enda 2,5år etter. Bedre lyd på denne + at den er den første som ikke er drit stor (de andre var med fysisk hardisk) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har en Zen MX 8GB og synes den er helt grei. Den tar SD kort, men den opsjonen har jeg ikke prøvd. Men for et par måneder kjøpte jeg en Philips Gogear Muse 32GB med øreplugger med innebygget støyreduksjon. De solgte den for en tusenlapp på komplett den gang. Den er helt suveren på fly og tog og tar vekk mesteparten av bakgrunnstøy. Den har blitt min faste følgesvenn på reiser og når jeg går til jobben. Deilig å gå langs trafikkerte veier uten å høre stort til trafikken rundt. Man kan også spille på lavere volum, men må selvsagt bruke øynene bedre når man ikke hører stort til det som skjer rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå