Gå til innhold

De kristne konspirer mot meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kristen, men jeg har ikke hørt om denne kristne sammensvergelsen, hva går den ut på?

De vil drepe meg fordi de mener jeg er satans barn eller noe... Flere detaljer har jeg ikke. Men hvem vet hva slags faenskap sånne psykotiske gærninger som kristne er kan finne på :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke tak i plottet jeg da.... :fun:

 

Men du tror altså at de kristne tror du er en hekse mester eller noe slikt, som tjener den store eventyr helten deres, satan? Og på det grunnlaget skal drepe deg?

 

Vel, kanskje de ikke er så bak et feil mål på en feil bane som du tror? De vet jo best hvordan satan opererer, det er jo deres helt!, så kanskje du rett og slett skulle overgi deg til dem slik at de kan fyre med deg eller hva pokker de kristne gjør med folk de ikke liker i dag? Nå er jo ikke lov lenger å binde folk til staker og tenne bål med dem, men vi må huske på at dette ikke er de kristnes valg, de ville nok gjerne ha fyrt med en hel rekke mennesker, ja alle de som ikke tror på guden deres faktisk, bassert på at alle andre, som altså ikke tror på guden deres, men som av grunner jeg ikke forstår tror fullt og fast på denne eventyr helten satan som alltid står klar til å ta på seg skylden de ikke selv tørr å ta ansvaret for. Så kanskje du ville gjort dem en tjeneste ved å overgi deg til dem, slik at de kan kaste deg bakbundet ut i et vann og se om du flyter eller synker? Flyter du så er du jo i ledtog meg helten deres og skal fyres med på en passende stake og synker du..., vel, da har du bevist at du er uskyldig og det får de nok til å tenke seg om tenker jeg!

 

Så overgi deg du, det er nok best for alle. Så kanskje de lærer når de ser hvor feil de tok, så slipper vi andre å vente på en flokk kristne med høygafler, fakler og et lite jødelik på to kryssede pinner utenfor husene våre hvert øyeblikk som helst, for jeg er nemlig litt redd for at det har kommet dem for øret at jeg ikke tror på noen gud (noe som nesten er verre enn å tro på feil gud :ermm: ) og har derfor befestet huset mitt med ymse remedier som vievann, opptak av beroligende mumling (som skal være bønn) og hvitløk, som jeg håper holder den kristne morder banden.... ehh menighet på behørig avstand... håper jeg!

 

 

Så gjør oss andre gudeløse en stor tjeneste og ofre deg selv! Overgi deg til de kristne så lover jeg at vi skal sette opp en martyr statue av deg, min venn, på minst 3 centimeter på torget der jeg bor (Den kan dessverre ikke være høyere, for den må passe nedi brosteinene..)

 

Du gjør dette for oss? Så kanskje vi andre kan få leve i fred uten bander av høygaffel bevæpnede kristne på døren, med en eller annen guttegærn pastor i spissen? Flink gutt det! Skal tenke på deg mens jeg spikker statuen av deg jeg! :)

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er kristen, men jeg har ikke hørt om denne kristne sammensvergelsen, hva går den ut på?

Jeg er en av de kristne som har planlagt sammensvergelsen. Sorry, men vi leker ikke klubb. Bare de kuleste kristne får være med. Se på deg lixom.

Lenke til kommentar

Jeg er kristen, men jeg har ikke hørt om denne kristne sammensvergelsen, hva går den ut på?

Jeg er en av de kristne som har planlagt sammensvergelsen. Sorry, men vi leker ikke klubb. Bare de kuleste kristne får være med. Se på deg lixom.

Du har vel den kuleste modellen av en høygaffel også du tenker jeg? En sånn Christos 2009 modell, den med takkete tupper? Som reklamen sier, på denne sitter møkka fast! He he. Tøft!

 

Men hvorfor er ikke du i denne ekskusive klubben jkrist? Hva har du gjort feil? Eller intresserer du deg ikke for høygaffler?

 

:)

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er uten tvil en massiv kristen sammensvergelse, men hvordan skal jeg angripe dette problemet da :dontgetit:

 

 

Jeg er kristen, men jeg har ikke hørt om denne kristne sammensvergelsen, hva går den ut på?

 

 

Don't feed the troll, ignore it..

 

 

Jeg er kristen, men jeg har ikke hørt om denne kristne sammensvergelsen, hva går den ut på?

De vil drepe meg fordi de mener jeg er satans barn eller noe... Flere detaljer har jeg ikke. Men hvem vet hva slags faenskap sånne psykotiske gærninger som kristne er kan finne på :ermm:

 

If you keep feeding it, the troll keeps coming back.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...