xarcee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvilken modell burde jeg velge? skal kjøpe meg xbox Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er vel ikke noe å lure på..?? Slim seff Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvilken modell burde jeg velge? skal kjøpe meg xbox tror du skal slite for å finne en elite i butikken også. Slim er jo en mye bedre "skrudd sammen" konsoll. Innebygget wifi 250gb hdd 5 usb optisk ut kinect klar mindre støy mindre strømadapter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Som de andre sier; kjøp deg den nyeste modellen. Det er ikke noe vits i å kjøpe den forrige nå, om du ikke får den til en utrolig lav pris. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Vil også anbefale Slim. Har fått en selv og det er så pass billig at det er verdt pengene uansett. Men når det gjelder argumentet om mindre strømadapter, så må jeg vel si at den forskjellen er så minimal at når du har levert fra deg den gamle og pakker opp den nye så kan jeg ikke si at jeg merket veldig stor forskjell på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå