Gå til innhold

Tap av førerkort i 14 månder..


Spotify

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pga folk spiser for mange Big Mac blir det mer ventetid på sykehusene..

Pga folk røyker blir det mer ventetid på sykehusene..

Pga folk skader seg på idrettsarenaen blir det mer ventetid på sykehusene..

 

Av alle argumenter så valgte du det.

 

 

Poenget mitt er at han nå forhåpentligvis har fått med seg at han ikke skal kjøre i fylla, og det er ikke vits at alle skriver det samme som forrige mann som la inn et innlegg. Det blir et drit kjedelig forum hvis alle skal skrive det samme hele tiden. Jeg er iallfall ikke interessert i å lese de samme moralpreknene opp og ned hele tiden.

Lenke til kommentar

Ja fordi det argumentet er noe som tar mest tid på et sykehus. Jeg veit hav jeg snakker om ikke du.

 

Når det først ser enn sånn ulykke er det mange andre operasjoner som blir kansellert pga en idiot kjørte med promille. Skulle vært en lov at de ikke hadde hatt lov til å få medisin hjelp etter det.

 

Men til poenget er lite iq som blir vist.

Endret av Andzel
Lenke til kommentar

Ja fordi det argumentet er noe som tar mest tid på et sykehus. Jeg veit hav jeg snakker om ikke du.

 

Når det først ser enn sånn ulykke er det mange andre operasjoner som blir kansellert pga en idiot kjørte med promille. Skulle vært en lov at de ikke hadde hatt lov til å få medisin hjelp etter det.

 

Men til poenget er lite iq som blir vist.

det virker nå som du sitter med noe som konstaterer at promillekjøring er den største årsaken til kansellerte operasjoner.

vis det, kan jeg få se beviset ditt.

Lenke til kommentar

det er unødvendig og bruke tid på og opperere på en lat jævel som valgte og drikke alcohol og kjøre.... det er fult mulig og planlegge litt når enn først skal drikke..

og når du er så forbanna lat at du ikke bryr deg om hva som kan skje med andre...

går du over alle fjell jeg har sett :roll: :roll: :roll:

Endret av livingman
Lenke til kommentar

Ja fordi det argumentet er noe som tar mest tid på et sykehus. Jeg veit hav jeg snakker om ikke du.

 

Når det først ser enn sånn ulykke er det mange andre operasjoner som blir kansellert pga en idiot kjørte med promille. Skulle vært en lov at de ikke hadde hatt lov til å få medisin hjelp etter det.

 

Men til poenget er lite iq som blir vist.

det virker nå som du sitter med noe som konstaterer at promillekjøring er den største årsaken til kansellerte operasjoner.

vis det, kan jeg få se beviset ditt.

 

Min operasjon ble kansellert pga bilulykke. Er jo ulykker, eller andre haste-ting, som man ikke kan forutse, som er årsaken til kanselleringer/forskyvninger.

 

 

Edit: Moralprek: Totalt idiotisk måte å miste lappen på..

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min operasjon ble kansellert pga bilulykke. Er jo ulykker, eller andre haste-ting, som man ikke kan forutse, som er årsaken til kanselleringer/forskyvninger.

 

 

Edit: Moralprek: Totalt idiotisk måte å miste lappen på..

 

at det er ulykker eller andre illebefinnende som gjør at planlagte operasjoner blir utsatt er det vel ikke til om, men det er stor forskjell på det og det å hevde at kjøreing i fylla er den største grunnen til noe slikt.

 

Hahaha.. ta det rolig folkens.. jeg var ikke full.. og jeg kjørte ikke med vilje..

Var bare så vidt over grensen til og miste lappen så lenge..

du hadde mellom 0.5 og 0.8 i promille da.

ref: Når mister man førerkortet

Lenke til kommentar

Greit nok, å glemme at man tok seg en pils til maten har jeg selv gjort. Men de gangene det har skjedd har jeg tatt meg i det før jeg har kjørt avgårde.

 

Argumentet ditt holder fortsatt ikke. Man merker at man har drukket om man har 0.5-0.8 i promille.

Endret av Mariuslk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

syns i grunn det er fint om du ikke får igjen den lappen. Av alle ting, bli stoppa på moped med promille ? .. Ikke verdt penga en gang, å ta opp lappen igjen .

Du må tenke på at de sjekker om du har god nok "vandel" til å få lappen da du søker. Om du kjører med promille kan det bli et minus.

 

Hvis du glemte at du tok en øl (som du forsåvidt ikke har lov å gjøre da du er under 18) er du heller ikke i god nok stand til å kjøre. Man skall være skikket til å kjøre, og ha god "vandel" : )

Endret av Majjuus
Lenke til kommentar

syns i grunn det er fint om du ikke får igjen den lappen. Av alle ting, bli stoppa på moped med promille ? .. Ikke verdt penga en gang, å ta opp lappen igjen .

Du må tenke på at de sjekker om du har god nok "vandel" til å få lappen da du søker. Om du kjører med promille kan det bli et minus.

 

Hvis du glemte at du tok en øl (som du forsåvidt ikke har lov å gjøre da du er under 18) er du heller ikke i god nok stand til å kjøre. Man skall være skikket til å kjøre, og ha god "vandel" : )

 

Han kan da drikke når han er under 18.

Å glemme kan alle. Men bør vel merke at man har drukket hvis man har såpass promille

Lenke til kommentar

 

Han kan da drikke når han er under 18.

Å glemme kan alle. Men bør vel merke at man har drukket hvis man har såpass promille

Alle kan glemme, for all del, men man burde droppe det akkurat da man kjører :)

Syns det er bra at han mista lappen.

(og ja, man kan drikke når man er under 18, men man burde for all del ikke bli stoppa i politikontroll)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I går ble jeg tatt for å "kjøre" med promille. Dvs: Jeg skulle flytte mopeden min fra der den stod, til en parkeringsplass 40 meter unna. Politiet stoppet meg, ba meg blåse. Jeg forklarte dem at pappa var på vei for å hente meg, at jeg rett og slett skulle flytte mopeden til lovlig parkeringsplass. Pappa kom, som avtalt, og vi dro til politikontoret. Hadde 0.6 i promille. Så lurer jeg da på om det er formildende at jeg faktisk bare skulle flytte mopeden 40 meter på en tom parkeringsplass? Politiet tok til og med tlf'en min, for at jeg ikke skulle ringe pappa etter jeg var blitt tatt. Da beviste jeg jo at jeg heller ikke løy for dem. hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...