Spotify Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) sa Endret 26. november 2010 av Spotify Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Endret 17. juli 2010 av OleEdvard Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) as Endret 26. november 2010 av Spotify 1 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Og det smiler du av ? 1 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Du må ta full ny førerprøve mener jeg. Dvs, alt det obligatoriske. Glattkjøring, mørkekjøring, teorieksamen og praktisk prøve. Lenke til kommentar
snape Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Du må ta full ny førerprøve mener jeg. Dvs, alt det obligatoriske. Glattkjøring, mørkekjøring, teorieksamen og praktisk prøve. Hvis man mister bil lappen skal man kun ta oppkjøring og teori på nytt bare. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Du må ta full ny førerprøve mener jeg. Dvs, alt det obligatoriske. Glattkjøring, mørkekjøring, teorieksamen og praktisk prøve. Hvis man mister bil lappen skal man kun ta oppkjøring og teori på nytt bare. i over 12 måneder. under tolv men over seks så er det kun praktisk førerprøve. under seks så får du den igjen uten å ta prøve. og over tolv måneder må man: 1. ta teorien og bestå 2. ta praktisk førerprøve å bestå. *inlegg endret grunnet teknisk feil i tankegang* moped har jo bare teoriprøve så blir vel bare teoriprøve på nytt da. Endret 21. juli 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 idiot av trådstarter skulle ønske du mistet den for alltid jeg . 4 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 idiot av trådstarter skulle ønske du mistet den for alltid jeg . det er da ikke verdens unergang å miste mopedlappen for alltid. og for alltid i norge er 5 år vis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tingen her er jo at det ikke er oppkjøpring for moped.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 doh! det glemte jeg. får endre den andre posten min her da:P da blir det vel bare teori på nytt da. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 idiot av trådstarter skulle ønske du mistet den for alltid jeg . det er da ikke verdens unergang å miste mopedlappen for alltid. og for alltid i norge er 5 år vis jeg husker riktig. At han kjører med promille er saken. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du er vel nesten 18 år etter de 14 månedene (forutsett at du ikke har kjørt rundt som 15-åring uten mopedlappen i utgangspunktet), og da står billappen for tur. Om jeg hadde mistet lettsykkellappen nå ville jeg jo ikke tatt den om igjen om 14 måneder, da ville jeg i så fall tatt tungsykkellappen. Det at du kjører med promille er svært skuffende. Du setter ditt eget liv, men først og fremst andres liv i fare. Du kunne kjørt ned to gutter på 4 år som tilfeldigvis lekte i veien da du kom fresende forbi. Da ville du ha laget en ganske annerledes tråd her på forumet, det kan jeg love deg. En som omhandler fengselsstraff, skyhøye erstatningskrav, straffeloven § 233 og 239 for drap, og sist men ikke minst samvittigheten din. Tenk på det neste gang du drikker og får lyst til å ta en kjapp liten kjøretur. 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Hadde litt promille da jeg ble stoppet Dust, du burde hatt juling. Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Hadde litt promille da jeg ble stoppet Dust! Radlekatt Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 idiot av trådstarter skulle ønske du mistet den for alltid jeg . det er da ikke verdens unergang å miste mopedlappen for alltid. og for alltid i norge er 5 år vis jeg husker riktig. At han kjører med promille er saken. og hva har det med min post å gjøre. det endrer ikke min uttalelse. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 idiot av trådstarter skulle ønske du mistet den for alltid jeg . det er da ikke verdens unergang å miste mopedlappen for alltid. og for alltid i norge er 5 år vis jeg husker riktig. Feil. Prøv igjen. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 at det faen meg går ann.. du setter andre sitt livi fare bare fordi du er for lat til og gå hjem... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 idiot av trådstarter skulle ønske du mistet den for alltid jeg . det er da ikke verdens unergang å miste mopedlappen for alltid. og for alltid i norge er 5 år vis jeg husker riktig. Feil. Prøv igjen. Siden jeg oppfattet feil hva er da svaret? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Når man fyllekjører med moped setter man jo først og fremst sitt eget liv i fare, ettersom man fremdeles er en "myk" traffikant. Fyllekjøring er ikke et veldig sympatisk trekk, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå