Illus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Må ha meg en ny bærbar og tenkte å gå for Dell igjen da jeg er veldig fornøyd med min 4 år gamle Inspiron 9400. Valget står mellom en Studio 17 til i underkant av 20k og en Precision M6500 som du lett kan konfigurere til 40-50k. Er det noen som har en Precision og ønsker å dele erfaringer ? Lurer spesielt litt på grafikk alternativene: 1 GB GDDR5 for ATI FirePro M7820 (with 1GB dedicated memory) 1GB nVIDIA FX2800M (with 1GB dedicated memory) 1GB nVIDIA FX3800M (with 1GB dedicated memory) Er dette noe som er tiltenkt CAD gutta ? Eller er det noen av disse som funker med spill ? Det jeg ønsker er følgende: 1) Høy ytelse med tanke på cpu og minne 2) 17" med 1920 x 1200 3) Spiller ikke nevneverdig, men ønsker godt skjermkort som kan drive det meste dersom lysten kommer. Takker for innspill Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 FirePro og Quadro FX funker ikke spesielt bra til spill Lenke til kommentar
Illus Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 FirePro og Quadro FX funker ikke spesielt bra til spill Det er ment til CAD og andre grafikktunge applikasjoner med andre ord. Da kan jeg skjønne blodprisen :o) Men siden jeg ikke akkurat er noe gamer så frister det med i7-820QM og 1333MHz minne... Takker for opplysningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå