Breidablik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har faktisk et stående ute i snekkerbua et sted. Kanskje jeg skulle tatt det fram og få gjort noe med det? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mitt gammle Aopen er nessten fra 80tallet. Men er jo rasert det nå da egentlig innvendig. Og att jeg bytta ut knappene som var der orginalt,.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det jeg har er nok ikke SÅ gammelt nei, Wiki. Det er vel fra rundt 2000, så det blir jo ikke helt det samme. Men det er av den gamle hvite slitte typen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Men tenk mann, tenk så fett det hadde vært med en racer i slik forkledning. Spesielt hvis tastaturet hadde fungert Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det hadde faktisk det! Komme på LAN med en sånn jallaklump som viser seg å rule i ytelse! Må nesten "ebaye" et sånnt et. Hva kalte du det? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Måtte vel ha hatt ett par kjøletårn da Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Måtte jo hatt skjerm til den (i samme stil), så om man hadde tatt ut alt innholdet i en CRT, montert inn en LCD, og fiksa noe vannkjøling bak i "boksen" av skjermen kunne vel det funka? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg har et gammelt Victor-kabinett liggende her et sted. Tror det er fra 70-80 tallet Også har jeg en annen ikke fult så gammel pc stående her med masse gamle spill på. Begge kunne vært morsomme å modifisere litt Endret 15. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har ett par Sinclair (zx81 og en til) maskiner på loftet, men synes det er litt synd å ødelegge noe så gammelt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Do it! =O Tror nok jeg venter litt med det. Jeg vil bli ferdig med det jeg driver med nå først Har ett par Sinclair (zx81 og en til) maskiner på loftet, men synes det er litt synd å ødelegge noe så gammelt Er det ikke bedre å modifisere den litt, og gjøre den brukelig, i stedet for å la den støve ned på loftet? Endret 15. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) er disse viftene noe å satse på? Endret 16. august 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 er disse viftene noe å satse på? De er helt ok, og lager ganske lite lyd etter det jeg har å erfare (Har både svart og blank versjon uten lys). Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Får prøve å kjøpe noen når jeg får råd.. Men hvordan er mocroplex på frakt og slikt? Må betale med postoppkrav, siden korte mitt er sperra for nettkjøp. Har de rask leveringstid? Har aldri handlet fra microplex.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg har også noen av de viftene der, en 92mm og en 140mm, de er begge to veldig stille. Gode vifter. Endret 16. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Får da prøve å få råd til de da Hvor mange vifter trenger man da? Vil ha mest mulig kjøling. Har haf 922 kassa Vifter som blåser inn forran og sia, ut topp og bak? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Det er veldig vanlig, ja, og veldig effektivt. De mistviftene der er ikke veldig kraftige, men det skal vere nok til å holde en ok luftstrøm gjennom kabinettet. De er først og fremst laget mtp støynivået og fargene. Men om du har fire stykker (framme, sida, toppen og bak) burde det vere mer enn nok. Endret 16. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Har noen av dere peiling på hvor jeg kan finne en slik SATA-kabel som støtter SATA 3.0 (SATA 6Gb/s)? Tenkte å bruke de til den hjemmelagde hot-swapen jeg har planer om å lage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har noen av dere peiling på hvor jeg kan finne en slik SATA-kabel som støtter SATA 3.0 (SATA 6Gb/s)? Tenkte å bruke de til den hjemmelagde hot-swapen jeg har planer om å lage Komplett has them Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå