Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Fant faktisk i dag et kabinett på loftet med avtagbard Hk brett ^^ Det var ett kjempe gammelt Aopen kab. Blir lettere og overklokke nå Endret 12. august 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 @Refsa Håper du bestiller slik orange sleeving fra mdpc. Den har en helt syk orange farge. Fikk nessten sjokk når jeg sammenligna den med performance pc sin orange farge. Den ble matt i forhold den.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Åh, flott med eigen kafé for modding! Eg har litt lyst å byrje på eit prosjekt (antakeleg kabinettbygging), så eg kjem til å følgje med her! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Gikk meg på en fin databutikk som jeg aldri hadde hørt om før igår fant den på Hamar. LINK De hadde faktisk litt Casemodstuff Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har en kamerat som jobber på Avatek fin butikk et Lenke til kommentar
nothinq Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 hej ..modvenner och datorbyggare... jag har en liten tanke jag behøver få lite inspel på. jag håller på med ett liet prosjekt och i det sammanhanget har jag bruk før en "slim" dvd ..om ni førstår vad jag menar... i alla fall, spelaren måste vara svart. dærfør undrar jag om någon har erfarenhet med att lackera en sådan, eller har kanske någon løst det med att putta den i en svartmålad låda? i så fall, hur løste du problemet med kylning? jag menar, borrar du hål i en sådan låda blir innehållet synligt, eller hur? ..vidare undrar jag om någon har erfarenhet med att strippa crucial minnen? alltså, fjerne sidorna på minnena. jag ska male de och vill dærfør ha de av från pcb:n... eller kanske ser det bættre ut om jag bygger in de? jag blir veldigt glad om jag får svar ..och om ursækt før min dårliga norske... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen nye vifter til mitt haf 922 kabinett, og vill gjerne ha noen vifter med lys i Men vilke farger skal jeg velge?? Noen som kan hjelpe meg å finne en fin fargekombinasjon, eller skal jeg bare ha en farge? Om fargekombinasjon, hvordan skal jeg plasere de så de passer best? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En farge, for all del Sort kabinett med hvit lys kan bli kanskje så bra. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja hvite leds ser pent ut, lakk innsiden svart og kjøp på med hvite leds. ellers så er grønn en farge du ser skjelden. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Prosjektet mitt, "The Green Nerve", er grønt (obviously). Jeg synes selv det ble veldig bra, men jeg er også veldig glad i grønt.. (Beklager dårlig bilde. Photoshoot er sannsynligvis på vei. ) Edit: Dette var da altså ikke noen casemod, mer et vannkjølingsprosjekt. Endret 14. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ahh det ble faktisk stilig ! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hmm, får vell prøve å velge en farge da Tror jeg kjøper meg grønt jeg men først må jeg spare opp noen kroner Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ahh det ble faktisk stilig ! Takk for det! Egentlig er byggingen ferdig, men jeg tror nok jeg kommer til å demontere mye av den senere og sleeve alt av kabler (i hvert fall alt som viser, men sannsynligvis resten også når jeg først er i gang ). Endret 13. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sytes grønn i de 800d kabinettene blir så jeg gleder meg til og se den ferdige builden! Skjekk gjerne ut overklokkins dagboken min, finnes i signatur nedenfor Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 @Refsa Håper du bestiller slik orange sleeving fra mdpc. Den har en helt syk orange farge. Fikk nessten sjokk når jeg sammenligna den med performance pc sin orange farge. Den ble matt i forhold den.. Det høres flott ut. Da blir det nok bestilling av sleeves derifra. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Nytt prosjekt er i gang, Casemod av Antec 300 Ta gjerne turen innom! Endret 14. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke værst det der breida. Var det ikke ditt første forsøk på vannkjøling å?? Har du allerede starta på nytt prosjekt, pokkern hvor rask du er da. Tar mange du før jeg er ferdig med mitt ene jo. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Takk skal du ha, turbo! Men nei, det var nok ikke mitt første forsøk. Jeg hadde en helt enkel loop i den maskinen før jeg begynte også, som jeg monterte for rundt to måneder siden omtrent. Da var det kun snakk om CPU og én radiator, så selvsagt måtte jeg oppgradere igjen ganske fort... Det nye prosjektet får nok litt mindre fokus på kjølingen (selv om jeg har en følelse av at jeg ikke klarer styre bort fra væskekjøling), og mer fokus på modding av selve kabinettet. Planen så langt er en eller annen form for vindu i siden og en god del røde lys. Mer er ikke bestemt ennå. Om jeg er rask? Vel, jeg er jo ivrig etter fremgang, da. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Bare jeg som er Uber treig da sikert,, Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Kunne vært gøy å få tak i et grisegammelt kabinett, og peise inn en kraftpakke. Artig å dra på lan med en PC med 1980-look som kjører rompestompen av alt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå