Gå til innhold

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Du har ikke tilfeldig vis en glassmester i nærheten da? De bruker også å selge lexan!

Skulle ikke forundre meg om det finnes en glassmester i nærheten, men jeg har fått en anbefaling fra en bekjent, så jeg tror jeg skal se om jeg kan få tak i noe via hans kilde først ;)

Liker denne mye mye bedre.

SAS3210.jpg

Selv har jeg denne fra Biltema. Har ikke hatt bruk for den enda, men jeg brukte en av samme type en god del på skolen, og det så ut til å funke helt greit. Den gjør vel akkurat det samme som den på bildet ditt(?)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en kort forlenger til kontakten på bildet under?

post-169569-1280672490,5891_thumb.jpg

En parallell forlenger med 11-12 ledere, og passende kontakter.

Jeg det er mulig jeg blir nødt til å flytte litt på FC6-skjermens posisjon når den skal integreres i kabinettet.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt under kabler, og prøvd å søke, men søkefunksjonen tar evigheter, i hvert fall her.

Hva er det meningen linken skal gå til? Jeg ser bare forsiden...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg klarte faktisk å finne den kabelen selv, men syntes det var litt synd at den ikke hadde pinner i den ene enden. Dvs. pinner som står på rekke og er enkle å koble til kontakten.

Den var uansett overdrevent dyr, så da får jeg heller klare meg uten...

Takk for hjelpen uansett ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

MDPC kanskje de er dyre, men de har jo ryktet på seg for å ha den tetteste og beste kabelstrømpene på markedet.

Jeg liker heller og spare litt lengre til noe bra enn å kjøpe crap ti ganger.

Så litt på MDPC igår kveld, de har utrolig fine :) men det blir fort litt dyrt hvis jeg skal ha en del (hadde planer om å kjøpe inn ganske mye, slik att jeg har en stund + att jeg skal sleeve noen høyttalerkabler og pc kabler :love:

fant noen andre kabelstrømper, men de var vertfall dyre (29,- for en meter!) http://www.avshop.no/CBC.aspx?q=c:100432

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...