The Crusher Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 140 kroner ble trekt fra kortet. Synes da det var en grei pris. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Du skulle kjøpt på ebay. Jeg betalte 15kr for 30 dioder av god kvalitet. Det fulgte til og med 12v motstander (Kunne velge mellom et stort antall andre forskjellige spenninger også) Dette var inkludert frakt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Ebay handler jeg ikke hos. Aner ikke hvorfor, liker det bare ikke. Har kjøpt fra dealextreme en gang, fikk ikke vite noe om vilken spenning de skulle ha. Etteer mye prøving og feiling så endte det med at jeg ikke hadde igjen mange. Disse jeg betalte er previred og kan kobles direkte på 9-12V Tror jeg blir fornøyd. Skal handle litt sleeving fra mdpc-x.com snart også. Og 140 kroner var inkludert frakt. Endret 18. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) De jeg fikk av Phenoptix ble jeg i hvertfall veldig fornøyd med. Rødfargen er fin og de lyser godt! Endret 18. august 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvordan er det om man får defekte dioder? Fint og høre du har fått noen som er bra da. 3mm du har? Bestilte 5mm jeg. Hvor lang tid tok frakten egentlig? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg er usikker på hvordan man skal håndtere defekte dioder, men jeg vil tro du finner ut det om du sender en e-post. Ja, jeg har røde 3mm ment for 12V. jeg er litt usikker på hvor lang tid frakten tok, men mine ble sent i en nokså enkel konvolutt, som i og for seg er en veldig grei løsning mtp. at det går fortere enn å sende pakker, og det koster mindre. Det skal jo heldigvis ikke lenger enn fra England, så det tar forhåpentligvis ikke alt for lang tid. Endret 18. august 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Da får jeg vel bare vente i spenning på diodene. vurderer og bestille noe fra kustompcs.co.uk også, noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvorfor bestiiller dere ikke led fra ledteknikk.no...? Billig og kjapp levering i tillegg til godt utvalg. Kustompcs er greie. De har kjappere levering enn enkelte butikker fra USA i alle fall. Aldri opplevd å måtte returnere noe til kustompcs så jeg vet ikke hvordan kundeservicen deres er, men godt utvalg og gode på leveringstid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvorfor bestiiller dere ikke led fra ledteknikk.no...? Billig og kjapp levering i tillegg til godt utvalg. Kustompcs er greie. De har kjappere levering enn enkelte butikker fra USA i alle fall. Aldri opplevd å måtte returnere noe til kustompcs så jeg vet ikke hvordan kundeservicen deres er, men godt utvalg og gode på leveringstid. Det er ikke billig med 12,- per LED. Handler du ifra statene kan du få dem til under en krone stykket. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Eller til rundt 25øre på ebay. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Tenkte jeg skulle bestille noe sleeving og heatshrinks, men er litt usikker på om jeg skal ha samme farge på heatshrinkene som på sleeven, eller om jeg skal ta samme farge som på kontaktene. Skal ha en svart og rød mod, så hva vil bli best? Skal ha rød sleeve på alle kabler og svarte kontakter. Så svarte eller røde heatshrinks? Endret 19. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hvis de røde krympestrømpene er samme farge som sleeven ville jeg nok gått for rød. Om rødfargen derimot blir litt rosa-aktig når den varmes, ville jeg valgt svart. Endret 19. august 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er snakk om denne sleeven: http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/sleeve/sleeve-small-red.htm Og disse krympestrømpene: http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/heatshrink/pre-cut-heatshrink-small-red.htm Tror egentlig det kan bli fancy med svart også. Vanskelig og velge.. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er snakk om denne sleeven: http://en.mdpc-x.com...e-small-red.htm Og disse krympestrømpene: http://en.mdpc-x.com...k-small-red.htm Tror egentlig det kan bli fancy med svart også. Vanskelig og velge.. jeg ville gått for svart sjeldent man får HELT lik rødfarge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Men han karen som driver MDPC er også en perfeksjonist og ville neppe solgt heatshrink som ikke passet til sleevingen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Tror faktisk jeg går for svart. Er jo ikke mye av krympestrømpen man ser Er det mye jobb og sleeve en psu? Blir mest sannsynlig en modulær en. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er rimelig kjedelig å sleeve en hel PSU ja, spesielt 24-pin-en. Jeg tok en snarvei og kjøpte en forlengelsekabel jeg sleevet, og synes det var kjipt nok. Men er jo selvfølgelig alltid moro å se resultatet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kjedelig? Er da noe nytt for meg, har aldri gjort det før, men skal da prøve. Blir vel en modulær en, håper jeg. Er vel ikke like gøy om det er en ikke modulær? Må jo uansett åpne selve psu'en pga de fleste er bare 95% modulære.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 De tre første ledningene er interessante, ellers er resten kjedelig. Men no pain, no gain. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hmm, vi får vel se hvordan det går.. Har ikke bestilt sleeving enda, men er vel ikke lenge før jeg bestiller det. Du som har gjort det før, kan du da svare meg på hvordan sleevingen blir festet i psu'en? Regner med at det ikke er så lett og bruke krympestrømper for å feste sleevinga der nede? Akkurat nå tenker jeg på en ikke modulær psu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå