The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 mener du at han skal feste en wago på hver side av bryteren? man må vel lodde på en ledning på en bryter? 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så strømforsyningen går ikke bananas om jeg skrur denne av og på? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den skal vel ikke gjøre det, ellers så kunne man vel ikke brukt bryterene som følger med? for de bryter jo den.. Har selv mekket meg en knapp for en vifte, og strømforsyningen har ikke dødd av at jeg bryter det nei.. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 mener du at han skal feste en wago på hver side av bryteren? man må vel lodde på en ledning på en bryter? Aaaaaaaaaa tenkte ikke på dèt. :D <-------- stupid 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fort gjort å tenke feil 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Ser ut til at du skal kutte den gule ledningen og feste den i sukkerbiten der, og så koble den røde ledningen i andre enden av bryteren inn på inverteren? og en anen ledning fra den svarte ledningen vedsiden av den gule i psu på den andre pluggen på inverter? om det er riktig, så vil den duge ja Endret 17. mars 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Da har jeg modifisert 2 vifter Byttet de grønne leds'ene med noen blåe fra clas ohlson. Måtte bruke motstand på 120ohm. btw, skal lodde på noen usb porter på en ledning som passer på hk, hvilen ledning skal hvor? Endret 19. mars 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Siden det selvfølgelig tar litt tid å designe, kode, og sette opp en ny nettside tenkte jeg vi kunne prøve ut wordpress en stund til, men litt mer effektivt og seriøst enn forrige gang det ble testet. Men for at dette skal funke greit er det nesten helt nødvendig med flere skribenter enn meg. Lengden på tekstene er ikke så viktig, så lenge nyheter, guider eller tester kommer regelmessig. Designet er forøvrig litt mer stilrent enn før, men url-en er enda testmodifikasjon.wordpress.com. Håper noen av dere ønsker å ta i et tak! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Finnes det noen måter å få flere harddisk aktivitets LED på sata disker ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 du mener et hdd led per harddisk, eller bare flere lys? om flere lys, så må du huske på at strømmen ut av hk er begrenset. Du kan jo eventuelt bruke et rele (eller hva det heter.. ) og bruke strøm fra hk som signal og bruke annen strøm inn på releet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Snakker om et til hver harddisk. Det er tvilsomt nok strøm fra de kontaktene til å drive et relè. man bruker heller en transistor til slikt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Han hadde vel ikke trengt et relé en gang. En transistor ville vel gjort jobben? EDIT: Var visst litt sent ute... Endret 3. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Tror det er to av pinnene på disken men vet selvfølgelig ikke hvem. Endret 3. april 2011 av martin808 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er ikke for LED. De pinnene er for master/slave eller andre instillinger. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Har noen her erfaring med BitFenix sine sleevede kabler? Jeg trenger noen flere kabler til kabinettet mitt, men det er nesten umulig å finne NZXT sine røde kabler, av riktig type... Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er ikke for LED. De pinnene er for master/slave eller andre instillinger. Ikke på satadisker* Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Kan noen si meg hva som har skjedd med prisen på Antec P180 Mini? Jeg vurderer å skaffe nytt kabinett til serveren, men skjønner ikke het greia med at P183 og P180 Mini ligger rundt samme pris (når P183 ikke er på tilbud selvfølgelig). Prishistorikk: - P180 Mini - P183 Vurderer forresten Fractal Design Define R3 også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det er ikke for LED. De pinnene er for master/slave eller andre instillinger. Ikke på satadisker* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Lime lakkert metall mot børstet aluminium. hva anbefaler dere? Tokomponentsepoxy? Aralditt? Limeflaten blir ganske så stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå