The Crusher Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Poster det her også, siden vi har litt folk overalt.. Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe. Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på. Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført? Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på: Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført. Kjør på Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei alle! Jeg har en Antec 902 og som noen sikkert vet så er det et av de trangeste antec kabinettene som er laget. uansett, jeg setter inn nytt hovedkort og prosessor til helga, men det er så få cablemngmt hull i hovedkortbrettet at jeg nesten er nødt til å bore nye. Da jeg aldri har boret i aliminium/stål/(whatever før så aner jeg ikke hva jeg må passe på og hva jeg må gjøre. Faren min er snekker så han har sikkert noe verktøy liggende, men er det mulig å slipe kantene istedet for å legge gummi på dem? har ikke tid til å bestille gummi å lim og alt Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Poster det her også, siden vi har litt folk overalt.. Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe. Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på. Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført? Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på: Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført. Kjør på! Hadde vært bra å få en dedikert side og samle casemoddere! pimp my pc på itavisen er tull, burde heller hete check my specs. Men lykke til med siden! +1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hei alle! Jeg har en Antec 902 og som noen sikkert vet så er det et av de trangeste antec kabinettene som er laget. uansett, jeg setter inn nytt hovedkort og prosessor til helga, men det er så få cablemngmt hull i hovedkortbrettet at jeg nesten er nødt til å bore nye. Da jeg aldri har boret i aliminium/stål/(whatever før så aner jeg ikke hva jeg må passe på og hva jeg må gjøre. Faren min er snekker så han har sikkert noe verktøy liggende, men er det mulig å slipe kantene istedet for å legge gummi på dem? har ikke tid til å bestille gummi å lim og alt Bare å borre rett igjennom, med "sirkelborr" (hva heter det?) lagd for metall. Eller dremel. Du må ikke ha gummi nei, litt teip gjør susen (tykk teip, eller evt flere lag) Om du kan vente til litt senere idag, så kan jeg vise deg noen bilder av hvordan jeg kuttet hull i Antec 900 kabinettet mitt som står i garasjen, hadde jeg noengang giddet å lakke det ferdig, så hadde ihvertfall ganske få kabler syntes.. : ] Rockbell: Takk: ] Er litt begrenset innenfor PHP og css koding, så kommer til å finne meg et sidekick som kan hjelpe. Men det meste skal gå fint, har ikke planer om å kode opp fra bunn av, men å modifisere cms som joomla osv. Endret 16. mars 2011 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei alle! Jeg har en Antec 902 og som noen sikkert vet så er det et av de trangeste antec kabinettene som er laget. uansett, jeg setter inn nytt hovedkort og prosessor til helga, men det er så få cablemngmt hull i hovedkortbrettet at jeg nesten er nødt til å bore nye. Da jeg aldri har boret i aliminium/stål/(whatever før så aner jeg ikke hva jeg må passe på og hva jeg må gjøre. Faren min er snekker så han har sikkert noe verktøy liggende, men er det mulig å slipe kantene istedet for å legge gummi på dem? har ikke tid til å bestille gummi å lim og alt Bare å borre rett igjennom, med "sirkelborr" (hva heter det?) lagd for metall. Eller dremel. Du må ikke ha gummi nei, litt teip gjør susen (tykk teip, eller evt flere lag) Om du kan vente til litt senere idag, så kan jeg vise deg noen bilder av hvordan jeg kuttet hull i Antec 900 kabinettet mitt som står i garasjen, hadde jeg noengang giddet å lakke det ferdig, så hadde ihvertfall ganske få kabler syntes.. : ] Rockbell: Takk: ] Er litt begrenset innenfor PHP og css koding, så kommer til å finne meg et sidekick som kan hjelpe. Men det meste skal gå fint, har ikke planer om å kode opp fra bunn av, men å modifisere cms som joomla osv. Takk, joda kan vente til senere idag Skal prøve å få tak i en dremel, og teip har jeg liggende. Fant på YouTube, den viser teknikker med dremel ved casemodding Men en ting til var det, burde man pusse kantene før tape? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Yep, da blir de ihvertfall ikke SÅ skarpe ^^ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk, joda kan vente til senere idag Skal prøve å få tak i en dremel, og teip har jeg liggende. Fant på YouTube, den viser teknikker med dremel ved casemodding Men en ting til var det, burde man pusse kantene før tape? Brukte den metoden her om dagen når jeg skulle lage vindu i sidepanelet. Funker som bare det BTW: Noen som vet hvordan jeg kan lage en av/på bryter til katodene mine? Har Sunbeam katoder og inverter, trudde de kom med av/på bryter, men det gjorde de tydeligvis ikke så må mekke min egen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Dra på clas ohlson eller biltema, kjøp en eller annen form for bryter. eller så går det jo ann å jalla mekke, men.. Ja.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 På inverteren min fra sunbeam fulgte det med brytere.. men om det ikke fulgte med, så kan du jo bare sette på en bryter på +12V.. Clas ohlson har en del slikt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvor på kretsen skal jeg sette den? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Regner med at du har en slik plugg som passer i inverteren? Vel, bryteren bør du ha på +12V, den gule ledningen. Er iværtfall slik på bryteren min, at den bryter +12v ledningen.. + kontakten på inverteren er den til venstre, og - er den til høyre, om du har boksen med de hullene pekende opp. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Mellom inverter og katode.. Eller, det har faktisk ikke noe å si. Kan godt ligge mellom strømforsyneren og inverteren også (noe jeg tror er det mest vanlige når jeg tenker meg om) Det er bare to ledninger uansett, så er samme hvordan det gjøres, sålenge den kutter kretsen. Endret 17. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Bryteren som fulgte med mine invertere var imellom psu og inverter, ikke mellom inverter og katode Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så jeg bare lodder på en bryter på den gule linja? Easy Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Trenger du lodde idetheletatt? Kan ta sukkerbiter, eller det "nye" og bedre "Wago" Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva tror dere om casemod-pontensialet til denne søte saken? like this? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 wago fungerer vel, men han skal jo ha en bryter, og de må jo loddes fast ledningene på. Men vago kan brukes til mye det, hadde det selv som en 12v splitter i servermaskinen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Mellom inverter og katode.. Eller, det har faktisk ikke noe å si. Kan godt ligge mellom strømforsyneren og inverteren også (noe jeg tror er det mest vanlige når jeg tenker meg om) Det er bare to ledninger uansett, så er samme hvordan det gjøres, sålenge den kutter kretsen. Katoden bruker mere en 12 volt, og kan derfor skade bryteren om du bruker en som er ment for 12 volt. Fant en tegning på google som forklarer hvordan det skal kobles. Burde egentlig stå strømforskyning istedenfor batteri, men det er ikke så nøye. Endret 17. mars 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) ^^ W for wago. det i midten er bryter. Skal da aldeles ikke ha mye å si om begge ledningene går inn i bryteren, blir enklere å rydde. Bare sånn offtopic ish: Om du bruker forlengere på katodeledningen så går lysstyrken ned DRASTISKT. Merket det lett bare ved bruk av en 15cm forlenging.. merkelig nok. Er ikke helt klok på denne inverteren, hva er dens hensikt? Endret 17. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå