Gå til innhold

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kankje det. Har jo htpc'n, men det er ikke akkurat mye casemod.. Kankje jeg skal kjøre på med haf 922 kassa da, og modde den. Eller kankje jeg skal jobbe mere på serverkabinettet som jeg bygger fra bunnen av, som ikke er ferdig enda..

Kjør på thumbup.gif verd et forsøk.

Fine premier er det også new_woot.gif

Lenke til kommentar

Får nå håpe at de ikke er kinakopier som er satt opp i pris :tease:

Ser at pcs bare tar PayPal, noe jeg ikke kan få brukt før jeg er 18 :thumbdown: DX tar Visa? Jeg får Visa kort som jeg kan bruke på nett snart, så hadde vært greit å vite :new_woot:

Du kan lage en PayPal konto og overføre fra nettbank til PayPal kontoen din. :)

Lenke til kommentar

kjøp deg en mist vifte med grønt lys i så stikker du på clas ohlson og kjøper 5mm blåe dioder på 3,3V. har de grønne 120mm mist viftene selv og skal bytte ledsene i de, 3,3volt gikk det til diodene. ser ikke ut til at jeg finner noen på nettet atm.

edit: snakket om denne viften: http://microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kj%C3%B8ling/Kj%C3%B8ling,-Vifter/120x120mm/MIST-vifte,-MISTYLFA120LSGR,-4xGr%C3%B8nn-LED-120x120x25,-544-m-time,-165-dBA-21321.aspx

skal selv modde noen av mine slik at de har blåe lys.

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Hva tror dere om casemod-pontensialet til denne søte saken? :)

Det er vel kanskje ikke så mye å få gjort på innsiden, men du kan alltids klare å lage en veldig stilig liten LAN-PC eller noe sånt :thumbup:

Problemet er vel kanskje at den er så fin fra før :p

Jeg har forresten startet jakten på hjelp så vi kanskje kan få oss en norsk modifikasjons-side.

Om dere har noe å bidra med i den prosessen finnes tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1307990

• Liker 1
Lenke til kommentar

Drømmekabinettet mitt (Corsair 650d) ser ut til å komme snart så da blir det noen justeringer på mitt Fractal D. R3 :) Har det ikke fullstendig klart enda, men det blir nok et lite sidevindu i farget glass og ny plass for 140mm vifte enten i glasset, eller fikse litt mindre vindu og lage vifteplass i selve metallet.

Tror sistnevnte blir penest. Borring/kutting i pleksiglass blir kanskje ikke noe suksess ;) Hvis man skal se på det etterpå uten å begynne å grine.

Uansett, nok om det. Er det noen som har erfaring med andre typer multiverktøy enn Dremel? Ser Jula har noe skrap til halve prisen.

Lenke til kommentar

Poster det her også, siden vi har litt folk overalt..

Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe.

Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på.

Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført?

Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på:

Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres litt ut som en av idéene jeg hadde for en eventuell modifikasjons-nettside, men jeg regner med at du har mer peiling på denslags enn det jeg har, så jeg har vel bare ett råd:

KJØR PÅ! :new_woot:

Endret av Meh.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...