The Crusher Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg skal fikse hull til viftene i prosjektet mitt? er ikke så lett å velge mellom mine 3 alternativer.. Endret 7. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 hvorfor er det _INGEN_ som selger fans med svart ramme og hvite finner, med hvite leds. kan vel ikke være så vanskelig. Uansett, tror folk det er vanskelig å pusse svakt på denne (på finnene) og male de hvite. Forresten, trenger tips til sleeving av kabler. Har nzxt phantom, mye svart og hvit "interiør" tenkte å gå får blå sleeving av alle kabler, eller hvite. Kanskje vanskelig å se for seg, men spør allikevel, hva tror dere vil se best ut, kan evt legge ut et bilde av hvordan den ser ut nå. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Er det noe poeng i å sleeve kabler utenom utseende messig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei. Men utseendemessig er jo grunn nok. Om du har et hovedkort med blå detaljer så hadde jeg tatt blå kabler. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Både ja og nei. Det kommer ann på hvordan man sleever. Tradisjonell sleeving, slik de fleste PSU-produsenter gjør bidrar til å forhindre kabelrot da ledningene hver enkelt kabel består av ikke tvinner seg sammen med andre ledninger og kabler. Uni sleeve, som er "inn" blant case-modders for tiden er mer en designsak da man sleever hver enkelt ledning. Dog, sleeving av enkeltledninger gjør at ledningen blir stivere, og bidrar til at ledningene ikke så lett tvinner seg sammen. Endret 14. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Skal det mye til å sleeve hver enkelt ledning på en psu? Har litt lyst til å prøve Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er ikke så vanskelig, men tar jo sin tid og krever rett verktøy. Jeg anbefaler også å kjøpe forlengelseskabler fremfor å sleeve selve PSU-en da det er en viss risiko for å sette sammen kontaktene litt feil. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Om man markerer alle kablene går jo det fint min er ikke sleevet fra produsenten.. Det er ikke lett å Holde de ryddige heller.. Noen norske butikker som selger sleeving da? Og hva slags verktøy trenger jeg? edit: skrivefeil takket ipoden sin stavekontroll -.- Endret 14. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen norske butikker som selger sleeving da? Og hva slags verktøy trenger jeg? +1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Forresten, er dette noe brukbar sleeving?: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Casemods/Cable-sleeves/Vantec/Kabelstr%C3%B8mper,-Kit,-Sort--26544.aspx Og for å krympe krympestrømpene, kan man da bruke loddebolt? har sett noen gjort det.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Forresten, er dette noe brukbar sleeving?: http://www.netshop.n...ort--26544.aspx Og for å krympe krympestrømpene, kan man da bruke loddebolt? har sett noen gjort det.. Det er absolutt ikke noe brukbar sleeving. Ville heller ha brukt lighter på krympestrømpene. Har prøvd et par ganger med loddebolt, men den trekker seg ikke nok sammen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Noen med erfaring av lakkering av Antec 900 ? Isåfall, noen tips ? Tenker bare å lakkere dørene, og den avtagbare plastrammen foran som er rundt brønnen(e) / HDD-boksene.. Endret 20. februar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Uhm.. Pusse, grunne, lakke. done. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jo,jo. Har noen til å lakkere for meg, lurte egentlig om kabinettet egner seg for lakkering, og om det kommer til å bli noe klabb og babb :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Forresten, er dette noe brukbar sleeving?: http://www.netshop.n...ort--26544.aspx Og for å krympe krympestrømpene, kan man da bruke loddebolt? har sett noen gjort det.. Det er absolutt ikke noe brukbar sleeving. Ville heller ha brukt lighter på krympestrømpene. Har prøvd et par ganger med loddebolt, men den trekker seg ikke nok sammen. Heller invistere i en varmepistol enn lighter ja:) Grunnen er så enkel at med lighter kan du lett ødelegge, er bare en type jeg har vært borti som tåler lighter veldig bra. Men lighter anbefaler jeg bare til krise siden varmepistol får man ganske så billig. Endret 20. februar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i rør à la de Mr. Anki brukte i sin MeTube? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Heller invistere i en varmepistol enn lighter ja:) Grunnen er så enkel at med lighter kan du lett ødelegge, er bare en type jeg har vært borti som tåler lighter veldig bra. Men lighter anbefaler jeg bare til krise siden varmepistol får man ganske så billig. Varmepistol er nok det beste ja, men lighter funker fint i nøden. Det er bare å ha rette teknikken så ødelegger du ikke strømpene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jo,jo. Har noen til å lakkere for meg, lurte egentlig om kabinettet egner seg for lakkering, og om det kommer til å bli noe klabb og babb Det meste med en matt pusset overflate skal egne seg godt for lakkering : ] Lakket selv et 900 back in the day Lenke til kommentar
BAT Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Til alle som liker å "leke litt" med riggene sine. Dette er et utrolig stilrent mod som jeg tilfeldigvis kom over hos Guru3D. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå