Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Det er Wikipedersen som styrer dette siden det er hans nettside, så om dere ønsker å bidra er det nok enklest å ta en prat med han ;)

Tror dere denne kan funke til sleeving av 24 pin osv? Det ville i så fall vært en billig løsning sammenlignet med "proffe" sleeve-verktøy til over hundrelappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Wikipedersen som styrer dette siden det er hans nettside, så om dere ønsker å bidra er det nok enklest å ta en prat med han ;)

Tror dere denne kan funke til sleeving av 24 pin osv? Det ville i så fall vært en billig løsning sammenlignet med "proffe" sleeve-verktøy til over hundrelappen.

Ville heller havalgt verktøy som er laget for det en å knote med en pinsett nedi der.

Lenke til kommentar

Så lenge det er en standard størrelse DVD-brenner til 5,25"-brønn burde det gå helt greit. Men jeg er litt spent på om jeg klarer å gjøre det på slot-in brenneren min rolleyes.gif

Det er ikke 5,25, den er lenger, men høyden tror jeg er sånn som en vanlig bruker å være. Men det er selve knappen jeg mangler, og jeg må finne en løsning på hvor jeg skal lodde den fast, og hvordan. Kan jo bruke windows også, men det er jo litt tungvindt..

Lenke til kommentar

Da her jeg startet og lakkere kabinettet mitt, er dog litt redd for temperaturen ute i en uisolert garasje. :whistle:

Hvis du har en varmeovn la den stå på.

Har selv lakkert når det har vært 15 minus ute i en uisolert garasje i betong.

Ble faktisk ganske bra.

Lenke til kommentar

Hei

Driver med pc prosjektet mitt, og skal lage en kabel som bruker den interne lydpluggen på hovedkortet som så går til RCA kontakter. Noen som vet 100% hvordan dette skal kobles ? loddet fast RCA kontaktene til ledninger, men jeg er litt usikker på om jeg bruker de rette pinene på hovedkortet.

Det jeg har koblet så langt er

Pin 2(GND) til utsiden av RCA kontaktene.

Pin 5(Front Audio-R til den røde RCA kontakten

Pin 9(Front Audion-L til den hvite RCA kontakten

Hele tabellen ligger i spoileren nedenfor

Pin | assignment

--------------------------

1 | MIC2(L)

2 | GND

3 | MIC®

4 | -AZR-DET

5 | Front Audio-R

6 | Reserved

7 | FAVDIO-JD

8 | Key(No pin)

9 | Front Audion-L

10 | Reserved

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...