martin808 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nå er jeg nesten ferdig med å grunne mitt Lian-Li A05. Det skal bli svart for de som lurer. Slapp av det er bare lakk på fingertuppene. Endret 1. november 2010 av martin808 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg stemte for modifikasjon.net, syntes det klang bra Hvis jeg får tid kan jeg nok sette meg inn i litt nettside hosting, hvordan man lager en nettside, hoster og slikt. Men jeg har foreløpig ikke tidskapasitet. Hvis familien får fingeren ut av ræva og bytter til fibernett får jeg nok ihvertfall 30/30 linje, noe som sikkert er godt nok til å hoste i starten Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan kikke litt på design og slikt jeg. Kan ikke love noe fast stilling, men har prøvd meg på et par sider før (Ingen av de er hosta tho). Bare gi litt info hva du trenger på siden, osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg stemte for modifikasjon.net, syntes det klang bra Hvis jeg får tid kan jeg nok sette meg inn i litt nettside hosting, hvordan man lager en nettside, hoster og slikt. Men jeg har foreløpig ikke tidskapasitet. Hvis familien får fingeren ut av ræva og bytter til fibernett får jeg nok ihvertfall 30/30 linje, noe som sikkert er godt nok til å hoste i starten syns modifikasjon blir for vanskelig..fort gjort å få typo i "ifikasjon". Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Kan kikke litt på design og slikt jeg. Kan ikke love noe fast stilling, men har prøvd meg på et par sider før (Ingen av de er hosta tho). Bare gi litt info hva du trenger på siden, osv. Jeg fant et greit program til design av wordpress-side o.l, som heter Artisteer. Her er mitt første utkast: (Teksten er bare tilfeldige greier som ble foreslått av programmet) Jeg ønsker et svart og rødt design som ser litt "moderne" og "avansert" ut. Alt må helst være forholdsvis ryddig og enkelt å sette seg inn i. Om du ønsker å komme med et forslag er det bare fint, men som sagt får jeg ikke skaffet eget domain osv. nå, og dermed vil jeg antagelig ikke få muligheten til å bruke bidraget ditt før om en god stund. syns modifikasjon blir for vanskelig..fort gjort å få typo i "ifikasjon". Hva foreslår du? Mod.no? EDIT: Hvorfor funker det ikke å legge bildet lenger opp i innlegget? Endret 2. november 2010 av Meh. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Pimpmycase.com Fra spøk til revolver. Kan vel finne på noe fengende, men ikke for vanskelig. Mod.no høres litt... halvt ut. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Pimpmycase.com Da synes jeg det er bedre med "modmybreakfast.com" Fra spøk til revolver. Kan vel finne på noe fengende, men ikke for vanskelig. Mod.no høres litt... halvt ut. Selv synes jeg modifikasjon.no virker greit, selv om det kanskje er litt langt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Enig i at modifikasjon er litt langt, men det fenger, og er faktisk ikke så vanskelig å skrive som det kan høres ut som. Kan jo også eventuelt kjøpe opp domener med typiske typoer (som modifiskajonon, midifikjason osv osv..) og adressere dem direkte til siden. Men jeg synes iallfall det høres bra ut. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Enig i at modifikasjon er litt langt, men det fenger, og er faktisk ikke så vanskelig å skrive som det kan høres ut som. Ja, jeg er enig med deg i det. Kan jo også eventuelt kjøpe opp domener med typiske typoer (som modifiskajonon, midifikjason osv osv..) og adressere dem direkte til siden. Men jeg synes iallfall det høres bra ut. Å kjøpe opp flere lignende domener er en mulighet, ja, men det vil absolutt ikke bli prioritert Endret 2. november 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hehe, nei det vil jo så klart mangedoble kostnadene for domenet, og det er vel ikke akkurat det viktigste. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Å skaffe lesere er en oppgave som kommer etter alt er oppe og går som det skal, noe som kan ta tid Endret 2. november 2010 av Meh. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva med å sende en mail til Tek.no og høre om de vil være med å hjelpe, og kanskje siden ville bli en del av TEK.NO-nettverket. Og til navn: HWmod.no eller unimod.no :/ Kommer bare med forslag, men unimod domenet har jeg vurdert å kjøpe. Kan være en forkorrtelse for ganske mye. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 liker idèen til bad_ip Et "brukerstyrt" (altså ikke noe de betaler for ansatte for å drive) "modifikasjons" side i tek nettverket! / underside av hw.no, da har vi jo et design og system som blender inn perfekt med tek.no nettverket og diskusjon.no I want. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Det kunne blitt veldig bra, men jeg tror nok ikke vi skal bli alt for forventningsfulle heller Vi får vente å se hva som skjer. Vi trenger vel uansett flere folk som kan bidra først Endret 2. november 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bidrar gjerne jeg. Men har mitt eget Freezelabs-prosjekt ved siden av, dog. Dersom det er mer gunstig, kunne det vært mulig å benytte seg av den. På den måten dekker vi et bredere område, og flere skribenter gir et bedre produkt. Du kan jo sende en PM Meh. , eller legge meg til på en eller annen IM. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hva tror dere om NZXTs lysdiode-sett? For de som ønsker en stilig og enkel måte å koble opp lysdioder i kabinettet, må vel dette være en god løsning? For flere bilder, se casemodblog.coms test Endret 3. november 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ettersom verken vannkjøling eller modifisering får mye oppmerksomhet her i Norge har jeg og Wikipedersen konkludert med at det kan være like greit å kombinere hans Freezelabs.com med mitt "modifikasjon.no"-prosjekt. Dermed vil Freezelabs.com snart bli en felles side for vannkjøling/ekstremkjøling og modifikasjon/elektronikk. Om noen fortsatt ønsker å bidra med artikler, tester eller guider er det bare å ta kontakt! 1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Wee Kan godt hende jeg sender inn ett bidrag vis jeg finner noe spennende å skrive om, kommer hvertfall til å følge med på utviklingen av siden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kan muligens bidra med litt smått om jeg tar meg tid til det og har noen gode saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå